طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ به عنوان یک افتخار می ماند

اقتصاد ایران: معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ به عنوان یک افتخار و سند بزرگ باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب انصاری عصر امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه) در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی ستاد مرکزی انتفاضه و قدس که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی قرار داریم؛ اتفاقی که بسیار طوفانی آغاز شد و همه دنیا از آن متحیر شدند.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ به عنوان یک افتخار و سند بزرگ باقی خواهد ماند و ما باید از آن حفاظت کنیم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: طوفان الاقصی در وهله اول ایمان، باور و مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه را به همگان نشان داد. مردم غزه در هر سنی در مقابل این همه فشار مقاومت کردند و با رشادت و ایمان خود در مقابل ظالمان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: حقیقت بعدی که با عملیات طوفان الاقصی آشکار شد، عمق جنایت‌های آمریکا بود که هر چقدر توانستند، ظلم کردند. غزه با عملیات طوفان الاقصی یک سند سنگینی را علیه جنایت آمریکا نشان داد و سردمدار استکبار جهانی، آمریکا است.

حجت‌الاسلام عرب انصاری تاکید کرد: هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی فروپاشید و اگر آمریکا اوضاع سیاسی و اجتماعی اسرائیل را مدیریت نمی‌کرد، وضعیت این رژیم بسیار بهم ریخته‌تر از الان بود.

وی گفت: یک حقیقت دیگر هم بعد از عملیات طوفان الاقصی آشکار شد مبنی بر اینکه متأسفانه کشورهایی که در همسایگی قرار داشتند به جای توجه به عطش اطفال غزه، بنادر خود را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دادند و تلاش کردند که به شکلی خسارت‌های رژیم صهیونیستی را جبران کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ