کشورهای عربی باید در حمایت فلسطین متحد باشند

اقتصاد ایران: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: کشورهای عربی باید در حمایت فلسطین متحد باشند، اما متاسفانه برخی از آنان با رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابوشریف عصر امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه) در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی ستاد مرکزی انتفاضه و قدس که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: بی تردید عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تحولات بود، اما هنوز در این جنگ هستیم و جنگ غزه ادامه دارد. طی یک سال گذشته شاهد بودیم که چگونه جهانیان علیه فلسطین بسیج شدند.

وی افزود: فقط آمریکا مواد منفجره و بمب فراوانی را برای رژیم صهیونیستی ارسال کرد. متأسفانه روسیه و چین و برخی از کشورهای شرقی کاری برای ملت فلسطین نکردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: البته جنگ اکنون فقط در فلسطین نیست، بلکه جنگ علیه کل جهان اسلام است. اوضاع نوار غزه بعد از ۱۱ ماه جنگ با وجود مقاومت اسطوره‌ای مردم غزه شرایط سختی است.

ابوشریف تصریح کرد: کشتارها علیه ملت فلسطین هنوز ادامه دارد، بیمارستان‌ها همگی در پایین‌ترین ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی هستند، شرایط بهداشتی در فلسطین بسیار بد است، شیوع بیماری‌هایی را در غزه شاهد هستیم. از ۸ اکتبر تا به امروز جنایت علیه بشریت در تمام مناطق غزه در حال انجام است.

وی تاکید کرد: آمریکا مانع اصلی هر گونه سازوکاری به نفع فلسطین و آتش بس است. نتانیاهو همواره به دنبال کارشکنی برای آتش بس است و اهداف سیاسی برای تداوم جنگ غزه دارد. کرانه باختری هم شرایط بهتری از نوار غزه ندارد.

نماینده‌ی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: اوضاع و شرایط در کرانه باختری سخت است و رژیم صهیونیستی تمام اموال فلسطینیان را بلوکه کرده است. شرایط قدس هم شرایط بسیار بدی است.

وی ادامه داد: شرایط برای فلسطینیان بسیار دشوار است، اما برای رژیم صهیونیستی هم شرایط آسان نیست. ساختار رژیم صهیونیستی ساختگی است و می‌توان با اتحاد این رژیم را دچار شکست و فروپاشی کرد.

ابوشریف بیان کرد: باید نقاط قوت خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی تقویت کنیم. یکی از مهم‌ترین کارها آن است که باید در نهادهای بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی صحبت کرد و دروغگویی‌های این رژیم را افشا کرد تا مشروعیت این رژیم از بین برود.

وی تاکید کرد: باید برای مقابله با رژیم صهیونیستی وحدت داشته باشیم. کشورهای عربی باید در حمایت فلسطین متحد باشند، اما متأسفانه برخی از آنان با رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ