تخفیف ویژه اشتراک طلایی ایران خودرو تا پایان شهریور

اقتصاد ایران: عصر خودرو- معاون فروش و خدمات پس از فروش امدادخودرو ایران، از تخفیف ویژه ۷۰درصدی اشتراک طلایی ایران خودرو تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، بهروز رفیعی با اشاره به استقبال خوب مشتریان از تخفیف ویژه اشتراک طلایی ایران خودرو، از ادامه این تخفیف تا پایان شهریور خبر داد و گفت: با آغاز تعطیلات و افزایش سفرها و تردد بین شهری در فصل تابستان، شرکت امدادخودرو ایران فروش ویژه اشتراک طلایی ایران خودرو را با تخفیف 70درصدی برای خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو، با اقساط بلند مدت و بدون بهره در دستور کار خود قرار داد تا مشتریان از خدمات متنوع خودرویی این شرکت در هر ساعت از شبانه‌روز بهره‌مند شوند.

وی افزود: از آن جایی که بسیاری از سفرها در تابستان و با خودروی شخصی انجام می‌پذیرد، دریافت خدمات مطمئن شبانه‌روزی در جاده‌ها و شهرهای سراسر کشور از مهم‌ترین مواردی است که آرامش خاطر مشترکان را به همراه دارد. با اشتراک طلایی ایران خودرو، پوشش کامل خدمات فنی امدادی در سفرهای درون و برون شهری و همچنین مشکلات خودرویی خصوصا در تصادفات که خسارات سنگینی به خودروی مشترک وارد می‌شود را برطرف می‌سازد.

انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای و خدماتی نظیر پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، جبران خسارت به بدنه خودرو و پوشش زیان ناشی ازحوادث و سرقت خودرو و شکست شیشه، امکان تعویض خودرو برای سرقت کلی یا خسارت‌های بیش از 60 درصد، حمل رایگان و شبانه روزی خودرو به نمایندگی‌های منتخب گروه صنعتی ایران خودرو، انتقال رایگان سرنشینان خودرو آسیب‌دیده به نزدیک‌ترین شهر، انجام تعمیرات سبک و راه‌اندازی خودرو در محل و تامین قطعات استاندارد خودرو و ... از جمله خدمات متنوعی است که با ضمانت خدمات پس از فروش ایران خودرو در دسترس مشترکان طلایی در سراسر کشور قرار می‌گیرد. 

برای دریافت اشتراک طلایی و یا تمدید آن از طریق شماره سراسری 096440 و یا وب سایت www.096440.com  و همچنین تمامی نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور در دسترس مشتریان محترم گروه صنعتی ایران خودرو است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ