نصب بیش از ۶۸ هزار علایم ایمنی در محورهای مواصلاتی استان یزد

اقتصاد ایران: یزد- رییس اداره ایمنی راه‌های استان یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۸ هزار و ۵۰۰ مورد از انواع علایم افقی و عمودی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، مصطفی عزیزی با بیان اینکه انجام امور مربوط به ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی از جمله نصب علایم افقی و عمودی، خط‌کشی و روشنایی راه‌ها از وظایف اداره ایمنی راه است، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۶۸ هزار و ۵۰۰ مورد انواع علایم و تجهیزات ایمنی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

رییس اداره ایمنی راه‌های استان یزد افزود: انواع علایم ایمنی و تابلوهایی که در سطح جاده‌ها نصب می‌شوند مفهوم ویژه‌ای را به رانندگان رسانده و با اهداف خاصی مورد استفاده قرارمی گیرند. هدف اصلی نیز از نصب این علایم ارتقاء ایمنی کاربران، ارائه دستورالعمل‌های رانندگی و جلوگیری از وقوع حوادث است.

عزیزی بیان کرد: در همین راستا از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵۶ هزار چشم گربه ای طولی (رفلکتور ترافیکی یکی از علائم افقی راه از جنس پلاستیک یا چدن است که به دلیل ایجاد بازتاب به سمت منبع نور مانند چشم گربه عمل می کند و به این نام معروف است) در سطح محورهای استان نصب شده است.

وی از انجام خط‌کشی محورها به طول چهارهزار و ۱۵۰ کیلومتر خبر داد و گفت: یکی از مهمترین عوامل در به حداقل رسانیدن سردرگمی و عدم اطمینان در میسر رانندگی، خط کشی محورها است که ضمن آگاهی بخشی به رانندگان، ترافیک و عبور و مرور را منظم می کند.

این مسئول اضافه کرد: نصب ۹۶۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و همچنین ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد تابلو از نوع اخطاری، انتظامی، مسیرنما و جناغی نیز از دیگر اقدامات اداره ایمنی راه، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ