فعال آمریکایی: به طور سیستماتیک از انتخابات آمریکا حذف شدیم

اقتصاد ایران: نشست «از مبارزه با تروریسم تا ارعاب جهان؛ نگاهی به آمریکا از درون» با حضور فعال سیاسی آمریکایی و بنیانگذار اتحاد سیاهان برای صلح در تهران برگزار شد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز نشست «از مبارزه با تروریسم تا ارعاب جهان؛ نگاهی به آمریکا از درون» با حضور آجامو باراکا، فعال سیاسی آمریکایی و بنیانگذار اتحاد سیاهان برای صلح در ساختمان هیسپان تی‌وی‌ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی در ابتدا ارزیابی خود را در خصوص سیستم انتخاباتی در آمریکا تشریح کرد: من بخشی از کمپین انتخابات سال 2016 بودم و این کمپین را از طریق حزب سبز جلو بردیم. یکی از دلایل اصلی که ما این مجموعه را در آمریکا داریم این است که ضرورت وجود دارد برای گسترده‌تر کردن فرایند دموکراتیک در آمریکا و اینکه فراتر از سیستم دو حزبی باشد. ما به طور سیستماتیک از  انتخابات آمریکا حذف شدیم.

باراکا افزود: مردم آمریکا باید متوجه باشند که ارتباطی بین تعهد برای جلو بردن منافع آمریکا و نبود سیاست‌ها برای داخل کشور وجود دارد. فرصت‌هایی وجود دارد تا موضوعاتی را مطرح کنیم که بر موانع مصنوعی ایجاد شده فائق آییم.

این فعال سیاسی آمریکایی درباره نقش حزب سبز آمریکا گفت: این حزب یکی از قدیمی ترین احزاب مستقل در آمریکا بوده و به دنبال این هستند تا این حزب را تضعیف کنند. ما برای ایجاد تغییر ساختاری در ‌آمریکا عمل می‌کنیم، اما تحرکات ما به دلیل اقدامات دو حزب آمریکا به حاشیه رفته است. دموکرات‌ها حزب سبز را یک تهدید می‌دانند.

وی ادامه داد: بعد از چالش‌های ایجاد شده برای حزب سبز، حزب دموکرات یک پرونده علیه ما تشکیل داد. برای مثال در نوادا حزب دموکرات علیه ما به دادگاه شکایت کرد و فرایند حقوقی را علیه ما شکل داد.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ