مقام حزب‌الله:اسرائیل تهدیدی علیه همه کشورهای عربی است

اقتصاد ایران: یک مقام ارشد حزب‌الله با بیان اینکه مقاومت لبنان همه اهداف مورد نظر خود در جبهه حمایت از غزه را محقق کرده، گفت که اسرائیل تهدیدی علیه همه کشورهای عربی بوده و در تلاش برای اجرای پروژه شوم خود در کل منطقه عربی است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، طی سخنانی درباره نبرد با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم حزب الله برای گشودن جبهه حمایت از غزه، علاوه بر عمل به وظیفه خود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، اقدامی پیشگیرانه برای محافظت از لبنان بود و تمام فداکاری‌هایی که ما در این نبرد تاکنون انجام داده‌ایم، کمتر از هزینه‌ای است که در صورت عدم پیوستن به این جبهه، پرداخت می‌کردیم.

محمد رعد در یک مراسم یادبود اظهار داشت: مقاومت با حمایت از غزه و مردم آن در واقع از ارزش‌های انسانی و بشریت، نه تنها در غزه، بلکه در لبنان، سوریه، اردن، عراق، مصر و کل منطقه عربی و جهان اسلامی و نیز کل دنیا دفاع می‌کند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد به مقاومت غزه پایان دهد تا سیطره خود را بر این باریکه تحمیل کند و این امر مقدمه‌ای برای حمله گسترده به کرانه باختری، قدس اشغالی، اراضی اشغالی 1948 و همه مقدسات فلسطین باشد و بعد از آن تهدیدات خود را علیه اردن، مصر، سوریه، عراق و همه کشورهای عربی از سر بگیرد.

این مقام حزب الله تاکید کرد: دشمن به مرحله‌ای رسیده که توانسته به غزه نفوذ و این باریکه را ویران کند، اما هرگز نمی‌تواند به اهدافی که در جنگ برای خودش تعیین کرده بود برسد و حکومت مورد نظرش را در نوار غزه برپا کند؛ زیرا هیچ جایگزینی برای مقاومت در نوار غزه وجود ندارد و دشمن صهیونیستی علاوه بر شکستی که در میدان از مقاومت خورده؛ در جبهه داخلی خود در همه سطوح امنیتی، اقتصادی، مالی و اجتماعی، بحران زده و سردرگم است.

رئیس فراکسیون مقاومت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی اکنون در وقتِ تلف شده حرکت می‌کند و به زودی زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم می‌رسد. به همین دلیل است که صهیونیست‌ها سردرگم هستند و بین شمال و جنوب غزه جابجا می‌شوند و گاهی هم به سمت کرانه باختری می‌روند و تهدید به گسترش جنگ در جبهه شمالی با لبنان می‌کنند. اما رژیم اشغالگر قدرت آغاز چنین جنگی را ندارد و نمی‌تواند وارد نبرد نامحدود با مقاومت شود.

محمد رعد در پایان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از درون در حال فرسایش و نابودی است. این رژیم در بحران‌های مختلف امنیتی، سیاسی، اقتصادی و مالی دست و پا می‌زند و هر اندازه هم غزه را ویران کند، باز هم شکست خورده است و به اهدافش نمی‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ