مسمومیت با گاز کربن منواکسید در گناوه ۴ مصدوم بر جا گذاشت

اقتصاد ایران: بوشهر- رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: در اثر مسمومیت با گاز کربن مونواکسید در شهرستان گناوه چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس با اورژانس مبنی بر مسمومیت با گاز کربن مونواکسید در شهرستان گناوه، توصیه‌های لازم توسط کارشناس مرکز ارتباطات ۱۱۵ آغاز و تیم عملیاتی اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر افزود: پس از ارزیابی صحنه توسط همکاران عملیاتی اورژانس در محل حادثه مشخص شد، چهار نفر دچار مسمومیت با گاز کربن مونواکسید شده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی و حمایتی در محل حادثه و بهبود حال سه نفر از مصدومین، یک مصدوم را به بیمارستان امیرالمؤمنین شهرستان گناوه انتقال دادند.

وی بیان کرد: از «امیر عرب» و «علیرضا یوسفی»، تیم عملیاتی حاضر در این عملیات کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی با تأکید بر اینکه استفاده هم‌زمان اسپری‌ها از جمله برف شادی و عوامل آتش‌زا در کنار فشفشه و سایر مواد محترقه خطرناک و باعث آتش‌سوزی می‌شود خاطرنشان کرد: استفاده بیش‌ازحد از برف شادی در فضای بسته نه تنها خطر آتش‌سوزی را در بر دارد بلکه موجب مشکلات و عوارض فراوانی از جمله اختلالات پوستی، سوزش چشم و گلو، مشکلات قلبی تنفسی و مسمومیت می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: اگر هنگام استفاده از برف شادی، شما یا اطرافیانتان احساس ناراحتی کردید، به فضای باز نقل‌مکان کنید و در معرض هوای آزاد قرار گیرید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ