استوری‌های جنجالی در تیم نساجی/ استقلال و پرسپولیس دردسرساز شدند

اقتصاد ایران: برخی بازیکنان و یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال نساجی که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارند به جای حمایت از این تیم شمالی، سنگ تیم های خود را به سینه می زنند!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی فصل جدید مسابقات لیگ برتر را با هدایت ساکت الهامی آغاز کرده و تا پایان هفته سوم، این تیم یک تساوی و دو شکست را از خود به ثبت رسانده است. نساجی فصل گذشته نتایج خوبی را کسب نکرد و هواداران این تیم تا هفته‌های پایانی نگران بقای تیم خود در لیگ برتر بودند.

این تیم در فصل بیست و سوم چهار مربی (سید مهدی رحمتی، وحید رضایی، لوکاس آلکاراز و ساکت الهامی) را روی نیمکت خود دید اما در پایان توانست با کسب ۲۹ امتیاز و قرارگیری در رده یازدهم جدول به کار خود پایان دهد.

پس از پایان فصل، مالک این باشگاه تصمیم به واگذاری گرفت اما تا به امروز خریداری برای باشگاه نساجی پیدا نشده تا همچنان رضا حدادیان و به عنوان مالک این باشگاه شناخته شود. ساکت الهامی هم که پیش از شروع فصل از هواداران نساجی خداحافظی کرده بود بار دیگر عهده دار هدایت این تیم شد اما با گذشت ۳ هفته از فصل بیست و چهارم هنوز نتوانسته پیروزی را برای نساجی به ارمغان بیاورد و تیمش تنها یک امتیاز کسب کرده است.

نساجی در سه هفته ابتدایی فصل بیست و سوم، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود تا از لحاظ امتیازی، سید مهدی رحمتی شروع بهتری را نسبت به ساکت الهامی داشته باشد. نساجی در روزهای اخیر و با تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل دیدارهای تیم ملی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، با حاشیه‌هایی همراه بود.

این تیم روز یکشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم پرسپولیس رفت که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید. پیش از شروع این بازی، سیامک نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی نساجی با انتشار عکسی از ورزشگاه امام رضا (ع) که محل میزبانی این دیدار بود از آن به عنوان خانه خود به واسطه سال‌ها حضور در تمرینات پرسپولیس یاد کرد که این رفتار نعمتی به مذاق هواداران نساجی خوش نیامد و نسبت به این حرکت نعمتی معترض شدند که در ادامه این بازیکن تصویر مربوطه را از صفحه اجتماعی خود پاک کرد.

این پایان کار نبود و در ادامه محمد عباس زاده کاپیتان نساجی که او هم سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، با انتشار تصویری از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر این مکان را به عنوان خانه خود نام برد تا به نوعی جواب رفتار هم تیمی خود را داده باشد.

استوری‌های جنجالی در تیم نساجی/ استقلال و پرسپولیس دردسرساز شدند
تصاویری از استوری های سیامک نعمتی و محمد عباس زاده

این رفتار از سوی عباس زاده باعث شد تا ساکت الهامی برای جلوگیری از حاشیه‌های بیشتر در تیمش به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات را تا اطلاع ثانوی ندهد و او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه نساجی قرارداد تا مدیران این باشگاه در مورد کاپیتان تیم خود تصمیم بگیرند.

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال تهران که به عنوان مربی در تیم فوتبال نساجی مشغول به کار است، در صحبتی به گلایه از رفتار عباس زاده پرداخت و در ادامه او هم با انتشار تصویری از خود در کنار ساکت الهامی و با قرارداد دو ستاره و ۴ قلب آبی رنگ باعث شد تا باز هم هواداران نساجی نسبت به این موضوع معترض شوند که چرا در تیم خود به جای اینکه به مسائل باشگاه رسیدگی شود بیشتر کُری خوانی بین اعضای پرسپولیسی و استقلالی سابق در جریان است.

استوری‌های جنجالی در تیم نساجی/ استقلال و پرسپولیس دردسرساز شدند
تصویری از استوری مربی تیم فوتبال نساجی

رفتارهای مجازی اعضای تیم نساجی در شرایط کنونی که این تیم نیاز به همدلی دارد بیش از پیش باعث ناراحتی هواداران پر شمار این تیم شده است. نساجی باید در هفته چهارم میهمان چادرملو اردکان باشد و هواداران این تیم امیدوارند تا در این بازی شاهد کسب نخستین پیروزی تیمشان در فصل جدید باشند.

این دیدار روز شنبه ۲۴ شهریور و از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ