دستگیری سارق حرفه‌ای گردنبند در قلب تهران

اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای گردنبند قاپ در مرکز تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای گردنبند قاپ در مرکز تهران خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: درپی گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع سرقت‌های زورگیری و کردنبند قاب در مرکز تهران تیم‌های ویژه پایگاه پنجم پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه‌های جرم و استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق شدند یکی از سارقان حرفه‌ای را که به تازگی از زندان آزاد شده بود، شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود با انجام عملیات تعقیب و گریز متهم در حالی که قصد ارتکاب سرقت دیگری را داشت، دستگیر شد در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی طلاجات مسروقه کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: متهم در اعترافات خود به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت در مناطق مختلف تهران اعتراف کرد. وی معمولاً با استفاده از موتورسیکلت و در ساعات تاریکی شب اقدام به سرقت می‌کرد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پرونده این متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی در دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در حال رسیدگی است.

وی گفت: از شهروندان در خواست میکنم تا در محیط‌های شلوغ و مکان‌های، خلوت همواره به اطراف خود توجه کنید و از افرادی که رفتار مشکوکی دارند دوری کنید هنگام پیاده روی در خیابان فاصلهی ایمنی خود را با افراد ناشناس حفظ کنید و از قرار گرفتن در مکان‌های تاریک و خلوت خودداری کنید از حمل مقدار زیادی پول نقد یا جواهرات گران قیمت در مکان‌های عمومی خودداری کنید در صورت لزوم، از کیف‌های زیپی و جیب‌های داخلی لباس استفاده کنید. کیف خود را در جلوی بدن و در جایی که به راحتی قابل دسترسی نباشد حمل کنید. در مکان‌های عمومی از استفاده از جواهرات گران قیمت خودداری کنید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تا در هنگام تردد در معابر خلوت و تاریک مراقب اموال خود باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ