سنگ‌اندازی‌ها علیه ظفرقندی شروع شد

اقتصاد ایران: سلمان اسحاقی، سخنگوی هیئت رئیسه بهداشت، بر لزوم استعلام امنیتی برای پست‌های کلیدی وزارتخانه‌ها تأکید کرد و اشاره کرد که در گذشته، برای انتصابات مهم، این استعلام‌ها از نهادهای امنیتی گرفته می‌شد. این سخنان احتمالاً به دکتر حسین کرمانپور، مدیر پیشین روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و یکی از چهره‌های برجسته سلامت کشور، مرتبط است.

به گزارش سلامت نیوز سلمان اسحاقی، سخنگوی هییت رییسه بهداشت از قراراستعلام پست های کلیدی از نهاد های امنیتی خبر داد و تاکید کرد روال در گذشته این بوده که اگر شخصی به عنوان معاون وزیر یا پست های کلیدی وزارتخانه منصبی را قبول می کرد،مقام عالی آن وزارتخانه باید استعلام امنیتی آن فرد را بگیرد.

منظور این نماینده مجلس دکتر حسین کرمانپور است که با سال‌ها تجربه در حوزه پزشکی و مدیریتی، به‌ویژه در زمان بحران کرونا، نقش مهمی در ارتقای آگاهی عمومی و مدیریت نظام سلامت ایفا کرده . تخصص، تعهد و تلاش‌های او در بهبود ارتباط میان جامعه پزشکی و مردم، او را به یکی از چهره‌های برجسته و قابل‌اعتماد در عرصه بهداشت و درمان ایران تبدیل کرده است.

حسین کرمانپور، یکی از چهره‌های شناخته‌شده و تاثیرگذار در حوزه سلامت ایران، به‌واسطه تخصص و تعهدش در بهبود نظام بهداشتی کشور مورد توجه قرار گرفته است. او که پزشک عمومی و فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، علاوه بر فعالیت‌های درمانی، در حوزه مدیریتی و اجرایی نیز عملکرد قابل‌توجهی داشته است.

کرمانپور سال‌ها به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران فعالیت کرده و در این مدت، نقش مهمی در ارتباط میان جامعه پزشکی و مردم ایفا کرده است. او در این جایگاه، همواره بر شفاف‌سازی اطلاعات، آگاهی‌رسانی دقیق و مدیریت بحران‌های پزشکی تاکید داشت.

یکی از نقاط عطف کارنامه حرفه‌ای دکتر کرمانپور، فعالیت او در بیمارستان سینا تهران به‌عنوان مدیر اورژانس است. وی در دوران همه‌گیری کرونا، در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور داشت. او نه تنها به درمان بیماران پرداخت، بلکه به‌عنوان یکی از سخنگویان نظام پزشکی، اطلاعات به‌روز و آگاهی‌های لازم را به جامعه ارائه داد.وی همچنین نقش موثری در مذاکرات تامین واکسن کرونا برای کادر درمان داشت.همین موضوع او را به یکی از چهره‌های مورد اعتماد جامعه در حوزه سلامت تبدیل شد.

وی همچنین همواره از مدافعان حقوق پزشکان و کارکنان حوزه سلامت بوده و تلاش‌های زیادی برای بهبود شرایط کاری و رفاهی آنان کرده است. با توجه به تجربه مدیریتی و توانایی‌های اجرایی، حسین کرمانپور همچنان یکی از مدیران برجسته و تاثیرگذار نظام بهداشتی ایران به‌شمار می‌رود.

آقای اسحاقی که انتصاب کرمانپور را مستلزم استعلام از نهادهای امنیتی میداند حتما در نظر دارد که نظام سلامت کنونی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکند. اعتراضات پرستاران در سراسر کشور ,عدم تامین درست و به موقع داروهای مورد نیاز مردم که در صورت تعویق بیشتر به بحران اجتماعی تبدیل خواهد شد و ... راه را برای سیاسی بازی مسوولین میبندد و باید این نکته را مدنظر داشته باشند که سنگ اندازی در مسیر دولت وفاق ملی میتواند صدمات جبران ناپذیری به حوزه حیاتی سلامت وارد کند.زمانی که کشور از یک مقطعی عبور کرده تکرار آن چه معنایی جز مانع تراشی در مسیر دولت چهاردهم دارد؟

هرچند نتیجه و کارنامه افرادیکه استعلام سیاسی آنها از نهادهای امنیتی مثبت بوده را همین امروز هم شاهد هستیم.درهای بسته وزارت بهداشت بر روی رسانه ها و منتقدین و اعتراضات مداوم کادر درمان و بروز بحران های مختلف تنها بخشی از این نتایج بوده که امروز هم شاهد اثرات آن در جامعه هستیم و بعدتر هم مشخص خواهد شد که چه اثرات زیانباری متوجه سلامت مردم کرده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ