رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارند

اقتصاد ایران: شهرکرد-جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و پایداری به نسل جوان و نوجوان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی با موضوع برنامه‌های رسانه‌ای هفته دفاع مقدس گفت: ولایتمداری، ایثار، فداکاری و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و مردم قهرمان استان چهارمحال و بختیاری عامل اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است.

سردار افضلی با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات و فرهنگ ایثار و دفاع مقدس به نسل‌های آینده، تأکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پایداری به نسل جوان و نوجوان دارند که سالهای دفاع مقدس را درک نکرده‌اند.

در این نشست که مدیران رسانه‌ای صدا و سیما، مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیران فرهنگی و رسانه‌ای و فضای مجازی بسیج نیز حضور داشتند، پیرامون برنامه‌های مختلف رسانه‌ای از جمله تهیه برنامه شبانه که بصورت زنده از شبکه‌های استانی و سراسری صدا و سیما پخش خواهد شد هم اندیشی شد.

شایان ذکر است؛ جمع آوری سوژه‌های ناب دوران دفاع مقدس و هم افزایی با رسانه‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برای تولید محتوا از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست از پویش‌های مختلف ازجمله؛ پویش کتاب «جمعلی»، پویش‌های «پدر رزمنده من و پدربزرگ رزمنده من» و «همکلاسی شهید من»، گفتگو با یادگاران جبهه و جنگ و فعالان عرصه ایثار و شهادت، بعنوان سایر اقدامات رسانه‌ای ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ