آماده‌باش پلیس آمریکا برای مقابله با اعتراضات درجریان مناظره

اقتصاد ایران: فیلادلفیای آمریکا خود را برای برگزاری مناظره بین دونالد ترامپ و کامالا هریس آماده می‌کند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهر فیلادلفیا در پنسیلوانیای آمریکا خود را برای برگزاری مناظره بین دونالد ترامپ و کامالا هریس در ساعت 9 شب امشب به وقت محلی به میزبانی شبکه ای بی سی، آماده می کند.

براساس این گزارش، همزمان با آمادگی این شهر، نیروهای پلیس نیز خود را برای مقابله با اعتراضات احتمالی در جریان برگزاری مناظره، و تظاهرات و اعتراض گروه های حامی فلسطین نسبت به ادامه روند حمایت نامزد دموکرات ها از رژیم اسرائیل در جنگ غزه، آماده می کنند.

همچنین پلیس سنگرهایی را در اطراف مرکز قانون اساسی ملی که محل برگزاری مناظره است، برپا کرده تا از دسترسی به این مکان تاریخی که زنگ آزادی و سالن استقلال که قانون اساسی آمریکا در آنجا امضا شده، جلوگیری شود.

در همین حال برخی کافه ها و دانشگاه های این شهر، قصد دارند با پخش مستقیم مناظره، میزبان طرفداران هر کدام از احزاب باشند. دموکرات های ارشد نیز برای یک دورهمی به منظور تماشای مناظره در هتلی گردهم می آیند و انتظار می رود، هریس پس از پایان مناظره به آنها بپیوندد. برنامه ترامپ پس از پایان مناظره هنوز اعلام نشده است.

قرار است نخستین مناظره این دو نامزد انتخاباتی امروز سه شنبه 10 سپتامبر به میزبانی شبکه ای بی سی برگزار شود. البته این نخستین مناظره برای هریس است. ترامپ مناظره قبلی را در تاریخ 27 ژوئن با جو بایدن برگزار کرده بود. پس از آن مناظره بایدن از رقابت های انتخاباتی کناره گیری کرد.

کامالا هریس اعلام کرد آماده است تا در مناظره با دونالد ترامپ روبرو شود.

ایالت پنسیلوانیا با 19 رای الکترال، بزرگترین سهم را در پیروزی هر یک نامزدها در انتخابات و تعیین برنده نهایی رقابت را دارد. اغلب کارشناسان پیش بینی کردند هر نامزدی که در ایالت پنسیلوانیا پیروز شود، رقابت نهایی را برنده خواهد شد و به کاخ سفید می رود.

دموکرات ها به لحاظ تاریخی در پنسیلوانیا و با حاشیه اختلاف زیاد در فیلادلفیا پیروز بوده اند. این شهر در انتخابات سال 2020، با 76/5 درصد بالاترین نرخ مشارکت رای دهندگان را از سال 1984 ، به خود اختصاص داد.

این در حالی است که نتایج تازه ترین نظرسنجی ها که توسط نیویورک تایمز و کالج سیه نا انجام شده، نشان می دهد که کامالا هریس نامزد دموکرات ها و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان، در هفته های پایانی منتهی به انتخابات 5 نوامبر، در رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر قرار دارند.

براساس این نظرسنجی ترامپ با 48 درصد در مقابل هریس با 47 درصد تنها با یک درصد اختلاف پیشتاز است. نتیجه ای که می تواند به معنای پیروزی هر یک از نامزدهای انتخاباتی باشد. اما این اختلاف در محدوده خطای نظرسنجی قرار دارد.

نتایج یک نظرسنجی دیگری که توسط شبکه سی بی اس و موسسه یوگاو انجام شده، حاکی از آن است که رقابت بین دونالد ترامپ و کامالا هریس در سه ایالت چرخشی و رقابتی میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین در آستانه مناظره نامزدها، بسیار تنگاتنگ و شانه به شانه است.

براساس نتایج این نظرسنجی، هریس با 51 درصد در مقابل ترامپ با 49 درصد در ایالت ویسکانسین و با 50 درصد در مقابل 49 درصد در ایالت میشیگان پیشتاز است. در پنسیلوانیا نیز میزان حمایت از هریس و ترامپ در رقم 50 درصد برابر است. اما تمام این نتایج در محدوده خطای نظرسنجی قرار دارد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 5 نوامبر (15 آبان) برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ