افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی در شهرستان شاهین شهر و میمه

اقتصاد ایران: اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در شهرستان شاهین شهر و میمه در ایام اخیر ۳۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زینلیان پیش از ظهر سه شنبه در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، عنوان کرد: پروژه‌های متعددی با موضوعات مختلف در استان اصفهان در دست افتتاح و بهره‌برداری است و خوشحال هستیم که مردم عزیز ما از نتایج این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: در ایام اخیر ۴۶۷ پروژه در استان کلنگ زنی و افتتاح شد، البته از این تعداد ۴۳۲ پروژه صرفاً افتتاحیه است و بنای ما در دولت سیزدهم آن بود که حسب دستور رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و استاندار محترم، از آغاز پروژه‌های جدید فاصله گرفته و اتمام پروژه‌های معطل مانده و بلاتکلیف در دستور کار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این راستا هدف این بوده که پس از اتمام پروژه‌ها، پیوست رسانه‌ای آن انجام شود از این رو هزاران پروژه در استان نیز کلنگ زنی شده است.

زینلیان ادامه داد: در شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از ۳۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و در مدار خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: ساختمان دهیاری روستای کلهرود این شهرستان پس از ۱۲ سال افتتاح شد و پروژه‌های مختلف دیگر نیز در حوزه‌های زیرساختی، شهری، تأمین زیرساخت‌ها، مسکن و … به سامان رسیده است.

گفتنی است در جریان سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه دهیاری روستای کلهرود، خیابان حاج علی منتظری روستای جهادآباد، مدرسه خیرساز زنده یاد شاهرجبیان در گرگاب، استخر شهرک شهید منتظری پالایشگاه، بلوار شیخ بهایی شاهین شهر و میدان منتهی به آن و اجرایی روکش آسفالت معابر سطح شهر شاهین شهر افتتاح شد.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از پروژه ۳۴۸ واحدی زیتون بنیاد مسکن شاهین شهر بازدید کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ