۱۷ شرکت حمل و نقل برای جابه‌جایی دانش‌آموزان زنجانی مجوز گرفتند

اقتصاد ایران: زنجان-رئیس شورای شهر زنجان از تعیین ۱۷ شرکت حمل و نقل برای جابه‌جایی دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مرادلو ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای شهر زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس و اقدامات شهرداری در این خصوص اظهار کرد: شهرداری مسئولیت‌هایی مانند آسفالت محوطه مدارس، نظارت بر سرویس مدارس و سایر موارد را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون امسال نظارت بر عملکرد سرویس مدارس برعهده وزارت کشور و به تبع آن شهرداری است، ابراز کرد: دانش‌آموزان برای استفاده از سرویس مدارس باید در سامانه سپند ثبت‌نام کنند.

رئیس شورای شهر زنجان به برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های متولی در این مورد از جمله آموزش‌وپرورش و پلیس اشاره کرد و گفت: در این رابطه ۱۷ شرکت حمل‌ونقل صاحب صلاحیت به منظور جابه‌جایی دانش‌آموزان برای عقد قرارداد مشخص شدند.

وی با اشاره به مشخص‌شدن مبلغ سرویس‌های و ابلاغ قیمت‌ها به مدارس تصریح کرد: نظارت بر اجرای این مصوبات بر عهده نهادهای نظارتی است و نظارت بر چگونگی فعالیت سرویس‌های مدارس در آینده با همکاری والدین و مدیریت سازمان حمل و نقل شهرداری با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

مرادلو خاطرنشان کرد: والدین در صورت نارضایتی از سرویس‌ها می‌توانند موارد را به سازمان حمل و نقل شهرداری یا مدیریت پایانه‌های حمل و نقل زنجان گزارش کنند تا در سریعترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای خدمات‌دهی بهتر به مدارس و دانش‌آموزان به کار گرفته شود، عنوان کرد: شهرداری زنجان با همکاری سازمان زیر مجموعه، نظافت، شست و شو و لکه‌گیری آسفالت مدارس را در دستور کار قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در تمامی نقاط شهر زنجان در حال کار و فعالیت هستند، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی خوبی که در کارگروه‌ها و کمیسیون‌های شهرداری صورت گرفته، برنامه‌های عمرانی هدفگذاری شده تا آبان ماه سال جاری عملیاتی و تکمیل شود.

وی پروژه شهیدان کریمی را یکی از طرح‌های مهم عمرانی برای روان‌سازی ترافیک زنجان برشمرد و افزود: تأمین زیرساخت‌های طرح تا ۲ ماه آینده به طور کامل به پایان می‌رسد و سرعت اجرای طرح شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

مرادلو با اشاره به روند آسفالت‌ریزی کمربندی خیام با توجه به ترافیک بالای این مسیرعنوان کرد: زیرسازی خوبی در این مسیر انجام گرفته است و باید سرعت اجرای طرح با توجه به حجم بالای تردد در آن افزایش یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ