طرح ویژه برای آمریکایی‌ها: آیفون ۱۶ پرو رایگان با رعایت یک شرط مهم

اقتصاد ایران: اپراتورهای بزرگ تلفن همراه در آمریکا جزئیات طرح‌های تشویقی خود برای گرفتن تخفیف‌های بالا یا دریافت رایگان سری آیفون ۱۶ را اعلام کردند.

همزمان با رونمایی اپل از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس، اپراتورهای اصلی مخابراتی در ایالات متحده شروع به ارائه‌ی پیشنهادهایی جذاب برای پرچمداران تازه‌‌نفس اپل کرده‌اند، تا جایی که برخی مشتریان واجد شرایط امکان دریافت گوشی رایگان را نیز خواهند داشت.

به‌گزارش MacRumors، دوتا از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در ایالات متحده، یعنی AT&T و T-Mobile، پیشنهاد‌های تشویقی خود برای مدل‌های جدید قیمت آیفون اعلام کرده‌‌اند و با هدف جذب مشتری، تخفیف‌های قابل ملاحظه‌ای در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

AT&T به مشتریانی که دستگاه‌های قدیمی واجد شرایط خود را برای تعویض ارائه دهند، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو رایگان می‌دهد. به کمک این طرح‌های تشویقی که اصطلاحاً Trade-In نام دارند، مشتریان می‌توانند گوشی فعلی واجد شرایط خود را با اعتبار خرید گوشی جدید تعویض و تخفیف‌های قابل توجهی دریافت کنند.

برای آن‌هایی که گوشی‌های بزرگ‌تر را می‌پسندند، AT&T در طرح تعویض خود تا ۸۳۰ دلار تخفیف برای آیفون ۱۶ پلاس و تا ۱۰۰۰ دلار تخفیف برای آیفون ۱۶ پرو مکس ارائه می‌دهد. جالب‌تر آنکه مشتریانی که برای سرویس اینترنت AT&T Fiber ثبت‌نام کنند، آیفون ۱۶ پرو مکس را به رایگان دریافت می‌کنند.

پیشنهاد‌های T-Mobile دست‌کمی از AT&T ندارند؛ مشتریان می‌توانند با تعویض دستگاه قدیمی و خرید آیفون‌ جدید با یکی از بسته‌های نامحدود واجد شرایط این اپراتور، اساساً آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پرو را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

مقالات مرتبط:
  • نگاه نزدیک رسانه‌های فناوری به آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس اپل
  • رسمی: تولید آیفون ۱۵ پرو متوقف شد و قیمت آیفون ۱۴ کاهش یافت

در قالب طرح‌‌های تعویض واجد شرایط و خرید بسته‌های نامحدود، T-Mobile تا ۸۳۰ دلار تخفیف برای آیفون ۱۶ پلاس و تا ۱۰۰۰ دلار تخفیف برای آیفون ۱۶ پرو مکس به مشتریانش ارائه می‌دهد.

پیشنهاد‌های T-Mobile به موارد گفته‌شده محدود نمی‌شوند؛ مشتریان قادر هستند برای هر خط تلفنی که به پلن‌های Go5G Next یا Go5G Plus اضافه می‌کنند (تا سقف ۴ خط)، ۲۰۰ دلار پاداش نقدی دریافت کنند. خانواده‌ها نیز با تعویض گوشی‌های واجد شرایط خود، می‌توانند تا چهار دستگاه آیفون ۱۶ رایگان به‌همراه خط صوتی جدید (به قیمت ۲۵ دلار برای هر خط) تهیه کنند.

در نهایت، مشتریان T-Mobile می‌توانند با خرید یک اپل واچ از این اپراتور و خرید یک خط جدید برای آن، هنگام خرید اپل واچ دوم تا ۳۰۰ دلار تخفیف بگیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ