پیاده‌روسازی در خیابان کاشانی به صورت فشرده درحال انجام است

اقتصاد ایران: شهرکرد-معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به پیاده‌روسازی در خیابان کاشانی، گفت: پیاده‌روسازی در این خیابان به‌صورت فشرده درحال انجام است و تلاش ما این است که کار سریع‌تر اتمام یابد.

محمدرضا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کارهای عمرانی بودجه‌های خاص خود را دارد که توسط معاونت حوزه عمرانی شهرداری مصوب و اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در نهایت با مشخص شدن اعتبارات و اخذ موافقت‌ها، پیمانکار انتخاب شده و کار آغاز می‌شود، از همین‌رو پروسه کمی زمان‌بر است.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان داشت: به دلیل شرایط اقلیمی زمان اجرای کارهای عمرانی در شهرکرد محدود است و فقط ۶ یا هفت ماه ابتدایی سال زمان برای انجام فعالیت در اختیار داریم.

محمدیان ادامه داد: اجرای کارهای عمرانی در سطح شهر سبب بروز ترافیک می‌شود و از شهروندان درخواست داریم با صبر و حوصله ما را در انجام کار یاری دهند.

وی با اشاره به پیاده‌روسازی در خیابان کاشانی شهرکرد اذعان داشت: کار پیاده‌روسازی در این خیابان به‌صورت فشرده در حال انجام است و تلاش ما بر این است که هرچه سریع‌تر کار اتمام یابد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در بحث کانال‌ها و مسیل‌ها در سطح شهر مشکلات بسیاری وجود دارد اما اعتبارات به‌صورت مقطعی تزریق می‌شود و به مرور در حال رفع است.

محمدیان به مسیل خلیف آباد و مشکلات ایجادشده در این مسیر اشاره کرد و افزود: این مسیل جز مسیل‌های قدیمی است و نکته قابل توجه در خصوص این مسیل‌ها این است که باید روباز بوده و قابلیت تمیز کردن را داشته باشند، اما به دلیل درخواست‌های مردمی پوشیده شده که خلاف مقررات می‌باشد و این یکی از علل ایجاد بوی بد در این محل است.

وی اضافه کرد: مسیل‌های سطح شهر مختص جمع‌آوری آب‌های سطحی در زمان بارندگی هستند اما برخی از شهروندان یا کسبه فاضلاب خود را وارد آن کرده‌اند که منجر به ایجاد بوی بد در محل می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: بیشتر مشکلات در خصوص مسیل‌های قدیمی است که سرپوشیده شده است، اما مسیل‌های جدیدالاحداث همگی رو باز است و به‌واسطه لایروبی انجام شده مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ