باید نحوه هزینه مسئولیت اجتماعی معادن کرمان مشخص شود

اقتصاد ایران: کرمان_رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه باید مشخص شود مسئولیت اجتماعی معادن و شرکت‌های کرمان کجا هزینه می شود گفت:نقاط مختلف این استان رشد و توسعه متوازنی نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خدائیان، روز سه شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید بازرسی استان کرمان با اشاره به اینکه تمامی نقاط استان پهناور کرمان به یک اندازه توسعه پیدا نکرده است گفت: باید مشخص شود مسئولیت اجتماعی معادن و شرکت‌های استان کرمان صرف عمران و آبادانی این استان می‌شود و یا اینکه به افراد خاص داده می‌شود.

وی گفت: معتقدم اگر همین صنایع و معادن به کمک بخش‌های مختلف استان کرمان بیایند، همه نقاط این استان می‌توانند رشد و توسعه متوازنی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های نظارتی است که بر اجرای صحیح قانون و حسن جریان امور نظارت دارد تصریح کرد: حسن جریان امور فراتر از اجرای صحیح قانون می‌باشد و سازمان بازرسی مکلف است ببیند آیا امور در مجرای صحیح خود قرار دارد یا خیر.

خدائیان، با اشاره به اینکه حقوق دولتی معادن باید به موقع وصول شود و اینکه می‌گویند فلان معدن در اختیار فلان گروه و یا فلان شخص است، یا مدیری که آنجاست به علت اینکه منصوب فلان فرد است، فقط به او پاسخگوست افزود: نباید این چنین باشد که بگوییم این معدن ملک فلان مسؤول است، زیرا این یک نوع رانت است و اگر اتفاق بیفتد باید جلوی رانت در این کارخانجات و صنایع گرفته شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: استان کرمان ظرفیت‌های بالایی دارد و شرکت‌های بزرگ معدنی، شبکه‌های ارتباطی ریلی، زمینی و هوایی، اقلیم متنوع، منابع آب و خاک و تولید محصولات کشاورزی از جمله ظرفیت‌های این استان است، اما با وجود اینها نتوانسته به جایگاهی که شایسته مردم است برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ