خوی نیاز به یک نگاه ملی جهت تکمیل زیرساخت‌ها دارد

اقتصاد ایران: ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به طرفیت های بین المللی خوی نیاز به یک نگاه ملی جهت تکمیل زیرساخت‌ها در این منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان پیش از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی خوی، به ضرورت توجه به حوزه‌های اشتغال و تولید تاکید کرده و گفت: توسعه اقتصادی، بهبود معیشت مردم و اشتغال از سیاست‌های دولت چهاردهم بوده و تلاش می‌کنیم که در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه سفر امروز در استمرار سفرهای شهرستانی و سومین سفر رسمی به شهرستان خوی بوده، افزود: در این سفر در کنار نظارت بر روند اجرای مصوبات قبلی، پروژه‌هایی که نیاز به حمایت داشته مشخص شده و تصمیمات لازم درخصوص زمان افتتاح و اتمام آنها اتخاذ می‌شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به برکات سفرهای شهرستانی، خاطرنشان کرد: شورای برنامه ریزی و توسعه استان اشراف و آگاهی کامل نسبت به مطالبات مردم و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه داشته و جاهایی که نارسایی بوده، بر اساس اولویت‌ها و با نظر خود مردم منطقه، نقشه راه تدوین شده است.

استاندار آذربایجان غربی به اقدامات خوب انجام شده در استان در سه سال گذشته نیز اشاره کرده و افزود: در حوزه‌های نهضت مدرسه سازی، نهضت گازرسانی، نهضت احداث جاده‌های روستایی، جاده‌های فرعی و اصلی و درمانی و بهداشتی، دستاوردهای خوبی در سطح استان داشته‌ایم.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت شهرستان خوی از نظر اقتصادی، جمعیتی و ژئوپلیتیکی دسترسی به کشور ترکیه، اضافه کرد: با توجه به ویژگی‌های خاص شهرستان خوی، نیاز به یک نگاه ملی جهت تکمیل زیرساخت‌ها در این منطقه است.

وی در ادامه با بیان اینکه میزان پیشرفت پروژه‌های شهرستان خوی بررسی خواهد شد، افزود: به اتمام پروژه‌ها کمک کرده و اگر نیاز به اقدام جدیدی باشد، نظرات دستگاه‌ها را گرفته و تصمیمات لازم جهت آغاز پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان اتخاذ خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت تکمیل زیرساخت‌های اصلی با توجه به موقعیت بین المللی و ارتباطی استان با چند کشور، اظهار داشت: باید اهمیت آذربایجان غربی را در سطح ملی نشان دهیم تا از ظرفیت‌های ملی برای توسعه زیرساخت‌های استان استفاده کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ