استان یزد رتبه برتر کاداستر اراضی ملی را دارد

اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته استان توانست در بخش اتمام کاداستر اراضی ملی در میان استان‌های برتر قرار گیرد.

مهدی اقبال در گفتگو با خبرنگار مهر از کسب رتبه برتر در رضایتمندی مردم بر اساس شاخص های اعلام شده جشنواره رجایی خبر داد و گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ادارات کل، به دلیل وسعت وظایف که ۳۵۰ عنوان هم اعلام می شود، ارتباط گسترده و تنگاتنگی با مردم دارند، بنابراین همواره تردد در ادارات این سازمان بالا است.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه بخش عمده ای از دعاوی و پرونده های محاکم قضایی در حوزه املاک و اراضی است، قطعاً نگاه مردم برای حل مشکلات ثبتی در ادارات ثبت اسناد خاص خواهد بود و توقع دارند در سریعترین زمان، کارهای آنها انجام شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد بیان کرد: در حال حاضر در قوانین کشور دو وظیفه مهم قانونی بر عهده سازمان ثبت اسناد نهاده شده که یکی اجرای کامل قانون جامع حدنگار و دیگری قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیی منقول است که هر دو به افزایش میزان امنیت حقوقی جامعه کمک خواهد کرد.

اقبال با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در چند سال گذشته گفت: در دو سال اخیر تلاش شده تا گره های کور و مشکلات ثبتی که از سالیان سال باقی مانده حل شود و در کنار آن کاداستر اراضی زراعی به عنوان یکی از دغدغه های مهم استان و کشور نیز به پایان برسد.

عضو شوراهای قضایی و حفظ حقوق بیت المال استان یزد یادآور شد: استان یزد با تلاش های صورت گرفته در تمامی بخش ها بویژه هماهنگی میان دستگاههای قضایی با استانداری و مجموعه های مرتبط با زمین، در بخش اتمام کاداستر اراضی ملی در میان ۱۰ استان، در کاداستر اراضی و املاک روستایی در رتبه های برتر قرار دارد.

وی بیان کرد: در تداوم موفقیت های کسب شده، سال گذشته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در بخش گروه عمومی، امنیتی و قضایی جشنواره شهید رجایی بعنوان دستگاه برتر معرفی شد و امسال نیز بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، برای دومین سال در شاخص «کسب رضایت مردم جشنواره شهید رجایی» موفق به کسب رتبه نخست شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ