سفرهای رئیس طالبان گام مهمی در جهت تقویت وحدت در افغانستان

اقتصاد ایران: رئیس طالبان در سفر به ولایت‌های شمال، شمال‌غرب و شمال‌شرق افغانستان بر لزوم حفظ و تقویت وحدت ملی تأکید کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در ادامه دیدارهای ولایتی خود به ولایات شمال، شمال‌غرب و شمال‌شرق افغانستان از جمله بادغیس، فاریاب، جوزجان، سرپل، بلخ، سمنگان، بغلان، کندز، تخار و بدخشان سفر کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط «الاماره»، آخندزاده در این دیدارها با مسئولان محلی، علما، بزرگان قومی و تعداد زیادی از مردم دیدار و گفتگو کرده است.

بیانیه می‌افزاید رئیس طالبان در ولایت بلخ با مسئولان، علما و بزرگان قومی طی دو نشست جداگانه دیدار کرد و ضمن قدردانی از اقدامات مسئولان این ولایت، آن‌ها را به ارائه خدمات بهتر به مردم تشویق کرد.

وی در شهر مزارشریف با اعضا و مسئولان شوراهای علمای ولایات شمال افغانستان نشست مشورتی داشت و خواست تا در راستای اتحاد و حل مشکلات مردم تلاش شود و آن‌ها را به حل اختلافات قومی و مردمی تشویق کرد.

رئیس طالبان افزود علما رهبران جامعه افغانستان هستند و باید در همکاری با مسئولان، در حل مشکلات مردمی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

بیانیه اظهار داشت آخندزاده در تالار مقام ولایت بلخ نیز با مسئولین ولایات سمنگان و بغلان نشست برگزار کرد و مشکلات این ولایات را شنید و به مسئولان مربوطه برای حل آن‌ها توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

وی در ادامه دیدارهایش از ولایات بادغیس، فاریاب، جوزجان، سرپل، قندوز، تخار و بدخشان نیز بازدید کرد و در آنجا نیز با مسئولان، علما و بزرگان قومی دیدار و بر وحدت و اتحاد بین اقوام تأکید کرد.

انتهای پیام/.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ