آنالیز پیج اینستاگرام با هوش مصنوعی؛ ترند این روزهای شبکه‌های اجتماعی

اقتصاد ایران: همه‌ی ما چت‌جی‌پی‌تی را به‌عنوان مخزن اطلاعات می‌شناسیم؛ اما ChatGPT می‌تواند صفحه اینستاگرامتان را هم نقد کند و نکات بسیار مفیدی را به شما بگوید.

چت‌جی‌پی‌تی و دیگر چت‌بات‌های هوش مصنوعی کارهای زیادی را برای ما انجام می‌دهند و برای کاربردهای مختلف از پرامپت نویسی گرفته تا ساخت عکس با هوش مصنوعی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؛ اما آیا می‌دانستید که می‌توانید از چت‌جی‌پی‌تی بخواهید تا صفحه‌ی اینستاگرام شما را نقد کند؟

نقد صفحه اینستاگرام توسط چت‌جی‌پی‌تی

یکی از جدید‌ترین ترندهای آنلاین در دنیا این است که از ChatGPT بخواهید تا پیج اینستاگرام شما را در یک پاراگراف نقد کند. نتایج این کار شاید کمی ناراحت‌کننده باشد؛ خصوصاً اگر حساس باشید یا آمادگی این را نداشته باشید که یک چت‌بات هوش مصنوعی، نقاط ضعف پنهان شما را آشکار کند.

مقالات مرتبط
  • ۵ اشتباه رایج کاربران هنگام استفاده از ChatGPT

احتمالاً صفحه‌ی اینستاگرام شما نه کاملاً شبیه به یک پروژه‌ی دانشجوی هنر است و نه شباهت زیادی به بروشور یک آژانس مسافرتی دارد. پست‌هایی از مناظر طبیعی زیبا که ناگهان به پست‌هایی از کافه‌های کم‌نور ختم می‌شوند، انواع موضوعات مختلف را دربر می‌گیرند که شاید مخاطبان شما را دچار نوعی سردرگمی کنند.

آموزش نقد صفحه اینستاگرام با چت‌جی‌پی‌تی

اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید چت‌جی‌پی‌تی صفحه‌ی اینستاگرام شما را نقد کند، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه‌ی اینستاگرام را باز کنید و روی عکس خود که در گوشه‌ی پایین سمت راست صفحه قرار دارد، ضربه بزنید تا وارد صفحه‌ی شخصی‌تان شوید.
  • صفحه‌ی پروفایل خود را به‌سمت پایین اسکرول کنید و اسکرین‌شات بگیرید. توجه داشته باشید که در این اسکرین‌شات باید بین ۱۵ تا ۱۸ پست شما مشخص باشد.
  • چت‌جی‌پی‌تی را باز کنید و پس از آپلودکردن اسکرین‌شات، این فرمان را تایپ کنید: «صفحه اینستاگرام من را در یک پاراگراف نقد کن.»
  • پس از ارسال پیام، چت‌جی‌پی‌تی تنها در چند ثانیه صفحه‌ی شما را بررسی و آن را نقد می‌کند.
نقد صفحه اینستاگرام با چت‌جی‌پی‌تی

اگر از نتیجه‌ی نقد ChatGPT راضی نیستید، می‌توانید یک درخواست دیگر بنویسید؛ مثلاً از هوش مصنوعی بخواهید تا ارزیابی خود را کمی خنده‌دارتر و رک‌تر بگوید یا اگر ارزیابی اولیه کمی تندوتیز بود، از چت‌جی‌پی‌تی بخواهید تا با لحن ملایم‌تری نقد خود را بیان کند.

توجه داشته باشید که اگر از پست‌های دیگر صفحه‌ی اینستاگرام خود اسکرین‌شات بگیرید، نقد و تحلیل متفاوتی از ChatGPT خواهید گرفت.

استفاده از چت‌جی‌پی‌تی برای نقد صفحه‌ اینستاگرام دیگران

برای چت‌جی‌پی‌تی هیچ فرقی نمی‌کند که صفحه‌ی شما را نقد کند یا صفحه‌ی یک شخص دیگر و حتی یک اینفلوئنسر را؛ بنابراین اگر می‌خواهید ChatGPT صفحه‌ی فرد دیگری را نقد کند، کافی است از پست‌های آن فرد اسکرین‌شات بگیرید و تمام مراحلی را که در قسمت قبل گفتیم، انجام دهید.

به‌نظر شما نقد پیج اینستاگرام با چت‌جی‌پی‌تی چقدر می‌تواند کمک‌کننده باشد؟ فراموش نکنید که اگر نتایج نقد را با دوستی که از پیج او اسکرین‌شات گرفته‌اید به اشتراک گذاشتید، حتماً به او بگویید که این نقد را چت‌جی‌پی‌تی انجام داده، نه خود شما؛ چون ممکن است فکر کند که شما کینه‌ای از او به‌ دل دارید که ناگهان شروع به توهین و نقد بی‌رحمانه از پیج او کرده‌اید!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ