ظرفیت موکب‌ها در مناسبت های مختلف استفاده می‌شود

اقتصاد ایران: یزد- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به ثبت مجوز ۱۵۰ موکب گفت: ظرفیت این موکب ها در طول سال برای مناسبت های مختلف استفاده و پیوست های فرهنگی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

حجت الاسلام مهدی دادآفرین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال جهت ساماندهی موکب ها، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای اولین بار اقدام کرد و حدود ۱۵۰ موکب مجوز دار در این اداره ثبت شد.

وی ادامه داد: در طول سال برای مناسبت‌های مختلف از ظرفیت آنها استفاده می‌شود و پیوست‌های فرهنگی هم برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد افزود: امسال برای تقسیم عادلانه سهمیه‌های تعاونی برای هیئات مذهبی و گروه‌های مختلف مردمی در محلات از روضه‌های خانگی، مساجد و… سامانه ثبت به همراه اطلاعات دقیق مراجعین ایجاد شد که برای مناسبت‌های مختلف تسهیل رصد و مقدار سهمیه زودتر انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین انتشار مجالس مختلف مذهبی و روضه در سطح شهرستان اعم از مجالس صبح، خانگی و… از طریق کانال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد به آدرس https://eitaa.com/nehzat_yazd انجام شد.

حجت الاسلام دادآفرین، ویژه برنامه جاماندگان اربعین در مسیرهای سه‌گانه و هماهنگی موکب‌های در مسیر و دستگاه‌های مرتبط، اجتماع عظیم هیئات مذهبی در روز هفتم محرم با هماهنگی شورای هیئات مذهبی و دبیرخانه حسینیه ایران، پوشش ضبط زنده مراسم با هماهنگی صداوسیما و شورای هیئات مذهبی برای محافل مختلف را از دیگر اقدامات در ماه‌های محرم و صفر برشمرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: برای همدلی بیشتر بین هیئات مذهبی و مداحان نشست‌های خانوادگی با اجرای برنامه‌های مختلف با دعوت از مسئولین قبل از ماه محرم در حسینیه صاحب الزمان محمودآباد و بوستان ولایت انجام گرفت.

وی، برگزاری نشست صمیمانه مداحان و شعرا با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و شعرخوانی و مداحی مداحان، اجتماع عظیم هیئات مذهبی استان یزد در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع)، سرکشی از هیئات مذهبی استان و بررسی میدانی مسائل مختلف، اعزام مبلغ به همراه کاروان هیئات مذهبی یزد که در دهه آخر صفر در مشهد الرضا (ع) برنامه عزاداری داشتند از دیگر اقدامات برشمرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ