آتش‌سوزی گسترده در خیابان ولیعصر تهران

اقتصاد ایران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر تهران را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سید جلال ملکی گفت: شب گذشته با اعلام وقوع آتش سوزی در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از پل امیر بهادر به سامانه ۱۲۵، ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در این حادثه پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه با ۸ واحد مسکونی دچار آتش سوزی شده بود که در اثر این رخداد ۲ دستگاه خودرو سمند و پراید در آتش سوختند. همچنین آتش به ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ باب انباری سرایت کرده بود.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به دلیل سرایت دود به طبقات وارد عملیات نجات شدند و هشت نفر از ساکنان را از ساختمان خارج کردند.

به گفته وی، مردی ۵۰ ساله در این حادثه دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس گردید و هفت نفر دیگر شامل سه زن و چهار مرد بدون مصدومیت و در سلامت کامل توسط آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

آتش سوزی در ساختمان مسکونی در افسریه

ملکی در ادامه از آتش سوزی دیگری در زیرزمین یک ساختمان مسکونی در خیابان افسریه خبر داد و گفت: زیرزمین این ساختمان که دارای چند بخش انبار و کارگاه خیاطی بود دچار آتش سوزی شد و این آتش به طبقه همکف هم سرایت کرد.

به گفته وی، به دلیل حضور چند سیلندر گاز، انفجاری در زیرزمین ایجاد شده بود که منجر به تخریب بخشی از دیوارهای زیرزمین شد. این سیلندرها در ادامه عملیات اطفا از محل حادثه خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از مصدومیت مردی ۶۰ ساله در این حادثه خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ