صفرزاده: مقابل سپاهان دنبال برد هستیم نه مساوی

اقتصاد ایران: مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تأکید کرد، این تیم در دیدار پیش رو در خانه سپاهان دنبال پیروزی است و به تساوی فکر نمی‌کند.

- اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ملوان و عملکرد این تیم در سه هفته ابتدایی بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر که لیگ را خوب شروع کردیم و در سه بازی هفت امتیاز گرفتیم. امیدوارم این روند را ادامه داده و در لیگ امسال هم نتایج خوبی بگیریم.

 

وی راجع به بازگشت مازیار زارع به ملوان و اینکه آیا آنها می‌توانند نتایج سال قبل را تکرار کنند، تأکید کرد: پارسال تیم ما شخصیت خوبی گرفت و امسال هم تیم خوبی داریم. بازیکنان باکیفیتی در ملوان حضور دارند و مازیار زارع هم به خوبی با جو تیم آشناست. او اهل انزلی است و محبوبیت خاصی هم میان هواداران دارد. در فصل گذشته ششم شدیم و فکر می‌کنم بتوانیم در این فصل حتی رتبه بهتری را به دست بیاوریم، ولی باید بیشتر از فصل قبل تلاش کنیم و بجنگیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد بازی هفته چهارم این تیم با سپاهان و اینکه آیا تساوی در اصفهان برای شاگردان مازیار زارع راضی‌کننده خواهد بود، خاطرنشان کرد: قطعاً بازی سختی داریم و برابر تیمی بازی می‌کنیم که مهره‌های مؤثر و گرانقیمتی دارد. سپاهان در اصفهان دنبال چهارمین برد پیاپی است، ولی ما هم ملوان هستیم و اینطور نیست که دنبال مساوی گرفتن باشیم.

وی ادامه داد: در هر بازی برای برد بازی می‌کنیم، ولی می‌دانیم سپاهان تیمی پرقدرت و قابل احترام است و باید برابر آنها کمترین اشتباه ممکن را داشته باشیم. فصل گذشته سپاهان را در اصفهان شکست دادیم و امیدوارم آن نتیجه را دوباره تکرار کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ