کادر فنی باید در مورد آینده کامران تصمیم بگیرد/او شرایط خوبی دارد

اقتصاد ایران: مربی سازنده کامران قاسم‌پور گفت: در حال حاضر مسابقات جهانی آلبانی مهم‌ترین مسابقه پیش روی اوست و پس از آن کادر فنی کشتی آزاد باید با توجه به شرایط وزنی او تصمیم‌گیری کنند.

حسین نقیبی مربی سازنده کامران قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره انتخابی تیم ملی و حضور قاسم‌پور در مسابقات جهانی آلبانی گفت: کامران چند روز مانده به مسابقات انتخابی دچار سرماخوردگی شد و شرایط خوبی نداشت و از نظر بدنی کمی افت کرد. او با پنی سیلین‌ها و مصرف آنتی بیوتیک توانست خودش را به مسابقه برساند به همین خاطر از نظر بدنی مثل همیشه نبود. با این حال خدا را شکر باز هم توانست خوب کار کرد و در انتخابی تیم ملی پیروز میدان شود.

مربی سازنده قاسمپور در مورد تغییر وزن او در آینده گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مسابقه پیش روی کامران رقابت‌های جهانی آلبانی است، او باید خودش را برای این مسابقات آماده کند و بعد از این رقابت‌ها تصمیم بگیرد. مسابقات جهانی میدان بزرگی است و کامران هم در وزن ۹۲ کیلوگرم باید خودش را برای این رقابت‌ها آماده کند. ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی باید در مورد کامران تصمیم بگیرد چرا که تصمیم مهمی است و به همین راحتی نیست که مدام تغییر وزن داشته باشد.

نقیبی عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی وزنی برای او انجام بدهند و بررسی کنند در چه وزنی می‌تواند خوب کار کند. به همین خاطر به نظرم باید الان تمام تمرکزش روی مسابقات جهانی آلبانی باشد و پس از آن با بررسی همه جوانب از سوی کادر فنی بهترین تصمیم را برای او بگیرند.

مربی سازنده کامران قاسم‌پور ضمن اشاره به مسابقات جهانی گفت: رقابت‌های جهانی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ در تاریخ کشتی چه تعداد کشتی‌گیر به مسابقات جهانی اعزام شدند؟! این نشان می‌دهد که اهمیت این مسابقات بسیار زیاد است و ما باید نگاه‌مان اول به مسابقات جهانی باشد تا پرونده این مسابقات بسته شود و پس از آن با بررسی شرایط وزنی در مورد آینده کامران تصمیم بگیریم.

نقیبی در مورد مسابقات جهانی و تکرار دوباره قهرمانی کامران اظهار کرد: کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم در دنیا یکی از مدعیان است که سابقه قهرمانی در جهان هم دارد، اما کشتی همیشه آبستن اتفاقات است و از الان نمی‌توانیم نتیجه‌ای را پیش‌بینی کنیم. خدا را شکر الان کامران به شرایط ایده‌آلی رسیده است، اگر در دو سال گذشته وضعیت خوبی نداشت اما الان در اوج آمادگی خود به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: او در دو سال گذشته از نظر فکری شرایط نرمالی نداشت، جابه‌جایی وزنی کامران را اذیت کرد. از طرفی مصدومیت‌های پی در پی او را کمی دچار مشکل کرد اما الان خدا را شکر شرایط کاملاً خوب است و امیدوارم بتواند دوباره قهرمانی خود را تکرار کند. کشتی‌گیر برابر هر حریفی باید آماده به میدان برود و اگر کسی قصد دارد که قهرمان جهان یا المپیک شود اصلاً نباید به نام حریفانش توجه کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ