بررسی پرونده های کثیرالشاکی و عادی در یک دیدار مردمی

اقتصاد ایران: معاون قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در دفتر اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه با تعدادی از مراجعین و اصحاب چند پرونده کثیر الشاکی ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش زارعی با حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه با تعدادی از مراجعه کنندگان از جمله اصحاب چند پرونده کثیرالشاکی در استان تهران به صورت چهره به چهره ملاقات کرد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی و پیرو تأکیدات رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر پاسخگویی مردم و برای اجرای سیاست‌های دستگاه قضا مبنی بر ارتباط بی واسطه مردم با مسئولان قضائی ضمن حضور در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضائیه با تعدادی از مراجعین و اصحاب پرونده‌های کثیرالشاکی و عادی ملاقات کرده و با دریافت درخواست‌های متقاضیان نسبت به بررسی لازم و ارائه راهکارهای قانونی در قالب ارشاد قضائی اقدام شد که درباره برخی درخواست‌ها نیز دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: ازجمله موضوعات این پرونده‌ها مرتبط با پیگیری پرونده‌های مفاسد اقتصادی، کلاهبرداری، تعاونی‌های مسکن، شرکت‌های صنایع غذایی و چندین پرونده مرتبط با اشخاص حقوقی و برخی موضوعات نیز مرتبط با پرونده‌های شخصی افراد بود.

معاون قضائی دادگستری استان تهران خاطر نشان کرد: برنامه ملاقات مردمی به عنوان یکی از اولویت‌های دادگستری استان است که در راستای سند تحول و تعالی قوه قضائیه و اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد توجه و تاکید قرار گرفته و به طور مستمر فعالیت‌هایی در این زمینه انجام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ