اطلاع‌رسانی‌ها باید فراگیر و فنی شود

اقتصاد ایران: بیرجند_ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اطلاع رسانی ها باید فنی و فراگیر شود تا جوانان این را بفهمند که تمدن در ایثار و خدمت رسانی بوده یا تمدن در کشتار و ظلم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: مسئله اصلی بازگشت به تمدن اسلامی است.

وی تصریح کرد: همچنان که امروز در جبهه نظامی امروز دنیا به دو قطب تبدیل شده، در جنگ عدل و ظلم و پایگاه عدل پایگاه‌های مقاومت برعلیه ستمگران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: مدیریت جهان بشری بر اصل محبت قرار داشته و این درست در یک دنیای دو قطبی در مقابل آن چیزی بوده که غرب شانس خود را بر قتل، غارت، ویرانی، محاصره و غیره قرار داده است.

عبادی با اشاره به اینکه مکتب اهل بیت حقیقت را بیان می‌کند، افزود: اگر امروز جوانان در مراسم اربعین به صورت پرشور شرکت می‌کنند و عدالت را طلب می‌نمایند نشان از این حقیقت بوده که عدالت یک مسئله جدی و میدانی است.

وی اضافه کرد: اگر می‌بینیم که در مراسم اربعین و امثال آن ظلم جای خود را به محبت داده پس این کار امکان‌پذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: واژه انسان ریشه در انس دارد و حب و دوستی اصل دین است.

عبادی گفت: ما به سوی تمدنی که آرمان انقلاب اسلامی بوده حرکت می‌کنیم و صرفاً یک تئوری نبوده و از روز اول اسلام به خاطر آن آمده است.

وی ادامه داد: اما در کنار این همه ایثارها اطلاع رسانی‌ها باید بیش از این باشد چون بچه‌های انقلاب باید بیشتر با این آرمان‌ها آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: اطلاع رسانی‌ها باید فنی و فراگیر شود تا جوانان این را بفهمد که تمدن در ایثار و خدمت رسانی بوده یا تمدن در کشتار و ظلم است.

عبادی تصریح کرد: اگر اطلاع‌رسانی‌ها صحیح صورت گیرد نوجوان می‌تواند اینها را مقایسه کرده و دشمن که با انواع القائات شیطانی شبه ایجاد می‌کند را بشناسد اما متأسفانه اطلاع رسانی ما کم است.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم باید خود تشکیلات مستقلی داشته باشد تا مردم از ریز این اقدامات باخبر شوند تا هم از جهت حضور و هم از جهت مقایسه می‌توانند بهتر عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اروپا نه به معنای مردم آن بلکه فرهنگی که ستمگران اروپایی ایجاد کرده‌اند به زبان حیوانی حرف زده و به تعبیر خودشان انسان گرگ انسان بوده و یا انسان حیوان اقتصادی است، بیان کرد: اما در مقابل مکتب انبیا انسان‌هایی را ساخته که در تمام دنیا شناخته شده‌اند.

عبادی ادامه داد: باید این دو جبهه پررنگ و آرمان‌هایشان به جامعه بشری نشان داده شود.

وی با بیان اینکه کار بسیج سازندگی مسئله ریشه‌ای و از مکتب انبیا است، خاطرنشان کرد: گذر زمان به نفع این جبهه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ