۳۰۰ فیلم از ۱۱ استان کشور به جشنواره آسمان مهاباد ارسال شده است

اقتصاد ایران: ارومیه- دبیر فیلم جشنواره روباز آسمان مهاباد از ارسال ۳۰۰ فیلم به این جشنواره از ۱۱ استان کشور خبر داد.

رامین محمدیار در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشنواره روباز آسمان مهاباد برای اولین بار در منطقه اظهار کرد: ۳۰۰ فیلم از ۱۱ استان زاگرنشین کشور به این جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: پس از داوری هیئت داوران ۵۷ فیلم برای بخش مسابقه جشنواره در بخش آزاد و زاگرس نشین انتخاب و ۱۱ سانس در حال اکران است.

محمدیار با اشاره به اینکه بخشی از فیلم‌ها در میدان منگوران مهاباد به صورت رایگان و ویدئوبال اکران می‌شود، ادامه داد: این بخش فیلم‌هایی هستند که در بخش مسابقه حضور ندارند.

اکران فیلم برای کودکان و نوجوانان در جشنواره آسمان مهاباد

دبیر جشنواره روباز آسمان مهاباد مرور برترین فیلم‌های کوتاه ایران در چند سال اخیر، مرور آثار فیلمسازان برگزیده ارومیه، مرور فیلم‌سازان منطقه مکریان، مرور فیلم‌های کوتاه برگزیده خارجی ومرور آثار رضا فهیمی فیلم ساز زنجانی که رنگ وبوی بومی و محلی دارد از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

محمدیار با اشاره به اکران فیلم سینمایی هر شب در حاشیه جشنواره عنوان کرد: همچنین در دو بخش اکران فیلم‌هایی برای کودکان و نوجوانان را نیز داریم.

نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» مهاباد تا ۲۱ شهریورماه در حال برگزاری است.

اولین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» با رویکرد هنری و گردشگری و با هدف معرفی ظرفیت‌های بومی و محلی، در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس به صورت روباز، از امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در میدان منگوران، میدان اصلی شهر مهاباد به دبیری ابراهیم سعیدی فیلم‌ساز، عکاس و تدوینگر سینما برگزار می‌شود.

اجرای موسیقی، نمایش بهترین آثار فیلم کوتاه سینمای ایران، نمایش فیلم بلند سینمایی و نمایش سه بخش متفاوت فیلم کوتاه، برنامه جشنواره آسمان است که تا ساعت ۲۳ امشب به صورت همزمان در میدان «مه‌نگوران»، حوضخانه رستم‌بیگ و سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ