آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم والیبال از زبان رئیس کمیته پزشکی

اقتصاد ایران: رئیس کمیته پزشکی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، گفت: با توجه به نظارت‌های انجام شده همه چیز در سطح عالی است و تاکنون مشکل جدی پزشکی در برگزاری رقابت‌ها نداشتیم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، غلامرضا نوروزی با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته پزشکی مسابقات، اظهار کرد: بیست‌وششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا به میزبانی یزد در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و هشت نماینده از کشورهای مختلف آسیایی باهم رقابت می‌کنند.

وی درباره هماهنگی‌های تیم پزشکی، افزود: همکاران خوبمان در استان یزد و فدراسیون والیبال زحمات زیادی انجام دادند و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و از نظر پوشش پزشکی داخل سالن مسابقات و تمرینات، آمبولانس، نیروی پزشکی و هماهنگی با بیمارستان‌ها هماهنگی بسیار خوبی انجام شده و مشکل خاصی نیست.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به کارهای انجام شده برای تغذیه و بهداشتی مسابقات اشاره کرد و گفت: با توجه به نظارت‌های انجام شده همه چیز در سطح عالی و مشکل جدی تاکنون یافت نشده است، گفتی است منظور از مشکلات تغذیه‌ای و بهداشتی مسمومیت غذایی، بیماری‌های گوارشی و سمی است که موردی مشاهده نشده است.

وی در خصوص آسیب‌های رخ داده در مسابقات توضیح داد: در جریان مسابقه گاز الجنوب (عراق) و اسپورتینگ کلاب (کویت) یکی از بازیکنان عراق دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد که در بیمارستان تحت بررسی قرار گرفت و درمان اصلی این بازیکن پس از بازگشت به کشورش انجام خواهد شد. روز گذشته نیز در جریان رقابت دو تیم شهداب یزد (ایران) و پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) یکی از بازیکنان قزاقستانی دچار مصدومیت از ناحیه پا شد که سریعاً به بیمارستان منتقل شد.

نوروزی با اشاره به تجربیات عوامل ایرانی برگزاری مسابقات، گفت: در سالن مسابقات تدابیر خوبی دیده شده و طبیعی است مسابقاتی که در این سطح برگزار می‌شود، نواقصی داشته باشد اما والیبال ایران تجربیات زیادی در برگزاری مسابقات بین‌المللی دارد.

رئیس کمیته پزشکی بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا خاطر نشان کرد: یکی از نکات مورد توجه این دوره از رقابت‌ها به میزبانی یزد، نقش والیبال در سطح کشور است، واگذاری میزبانی به یزد باتوجه به اینکه یزد پایه‌گذاری خوبی در والیبال در سطح ملی و بین‌المللی انجام داده مورد تحسین است. امیدوارم این میزبانی‌ها در سطح کل کشور رخ دهد و شاهد میزبانی مسابقات بین‌المللی در دیگر استان‌ها نیز باشیم.

سومین و آخرین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور) با چهار دیدار در سالن اختصاصی شهداب پیگیری می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ