اجرای پویش «هم‌خانواده» درمناطق ۲۲گانه پایتخت

اقتصاد ایران: مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از اجرای نخستین پویش «هم‌خانواده» و استقبال بیش از ۲۰۰ خانواده تهرانی از آن، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، با اشاره به اثرگذاری نقش خانواده در احوالات زندگی اظهار کرد: خانواده مناسب‌ترین جایگاه برای تأمین نیازهای انسان و بهترین بستر برای تأمین امنیت و آرامش روانی او است؛ از این رو ارتباط نزدیک با اعضای خانواده، به طور مستقیم با سلامت روانی فرد و خانواده ارتباط دارد.

وی افزود: اعضای خانواده با گذراندن زمان با نیازها و علایق یکدیگر آشنا شده و این امر باعث سازگاری بیشتر افراد با محیط خانوادگی خود خواهد شد.

اردبیلی با بیان اینکه برگزاری رویدادهای خانواده‌محور، برای رشد فردی و روابط خانوادگی بسیار حائز اهمیت است؛ تصریح کرد: خانواده‌هایی که بیشتر با هم وقت می‌گذرانند و در رویدادهای خانواده‌محور شرکت می‌کنند، احساس خوشبختی و رضایت بیشتری از زندگی دارند.

به گفته وی، از مزایای برگزاری چنین رویدادهایی، ارتقای آگاهی، شناخت و سازگار شدن اعضای خانواده با یکدیگر است.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده همچنین با اشاره به برگزاری پویش «هم خانواده» گفت: اداره کل امور زنان و خانواده با عنایت به رسالت خود در خصوص توانمندسازی خانواده‌ها و جاری‌سازی رویکرد خانواده‌محوری در شهر در نظر دارد مجموعه رویدادهای خانواده محوری را تحت عنوان «هم‌خانواده» برای خانواده‌های شهروند تهرانی در مناطق ۲۲ گانه اجرایی کند که نخستین پویش آن چندی پیش برگزار شد.

وی، تحکیم بنیان خانواده و افزایش تاب‌آوری آن، ایجاد جامعه‌ای خانواده‌محور در راستای تقویت نهاد خانواده، ارتقای آگاهی، مهارت‌های فردی‌و خانوادگی در راستای توانمندسازی فردی- اجتماعی، جاری‌سازی رویکرد خانواده‌محوری در شهر و ارتقای نشاط عمومی را از جمله اهداف برگزاری این پویش برشمرد.

گفتنی است پویش «هم خانواده» شامل اجرای برنامه‌های فراغتی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان و برگزاری کارگاه آموزشی خانواده محور برای والدین است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ