قزوین از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی رنج می برد

اقتصاد ایران: قزوین- نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: شهر قزوین از کمبود مراکز تفریحی و رفاهی به شدت رنج می برد و ضرورت دارد تا از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی چگینی اظهار کرد: باید برای برطرف شدن موانع موجود در مسیر ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی و استفاده از طرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: نبود مراکز تفریحی و بازیگاهی در شهر کودکان شهر را هم آزار می دهدو لذا ضرورت دارد تا در این خصوص سازمان سرمایه گذاری شهرداری با سرمایه گذاران وارد مذاکره شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم تعیین تکلیف پرداخت فوق العاده جذب و بازار کار نیروهای موثر مشمول قانون کار شهرداری تاکید کرد و گفت: با توجه به نامه مدیر کل دفتر شهری استانداری مبنی بر پرداخت این مصوبه ضرورت دارد تا شهرداری نسبت به پرداخت این ردیف اقدام نماید.

چگینی همچنین خواستار ارایه دلایل تعلل شهرداری برای عدم اجرای این مصوبه شد و گفت: بیش از ۱۱۰۰ نیروی شهرداری به همراه خانواده های آنان چشم انتظار اجرای این مصوبه هستند.

وی همچنین از تلاشها و زحمات مجموعه مدیریت شهری در اجرای نهضت آسفالت در شهر قزوین قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه با خدمت مرمت و روکش آسفالت در شهر رضایت مندی خوبی در میان شهروندان ایجاد شده است و لذا از همه عوامل و نیروهای پای کار که در این راستا قدم برداشتند تشکر می کنم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در تذکری به نماینده شهردار در صحن شورا گفت: در جلسات اعضای شورا مطالبات و تذکراتی را در جهت مطالبات شهروندان به مجموعه شهرداری اعلام می کنند ولی درنهایت عکس العمل و پاسخی برای این مطالبات را نمی بینیم بر این اساس از نماینده شهردار می خواهیم تا هر دو هفته یکبار گزارشی از روند رسیدگی و پیگیری مطالبات اعضای شورا در صحن ارایه دهد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات سازمان زیباسازی در فضاسازی و تبلیغات شهری خواستار تحقق صد درصدی بودجه این سازمان شد و گفت: در فصل بررسی بودجه تاکید شد که چند سازمان شهرداری از جمله زیباسازی باید تخصیص صد درصدی بودجه داشته باشند اما متاسفانه در مورد سازمان زیباسازی محقق نشده است، لذا در اولین فرصت باید جلسه روکش بودجه داشته باشیم تا وضعیت تخصیص بودجه این سازمان‌ها را ارزیابی نماییم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ