نقشه راه Apple Intelligence مشخص شد؛ ویژگی‌های جدید چه زمانی منتشر می‌شوند؟

اقتصاد ایران: اپل نقشه‌ی راه ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود موسوم‌ به Apple Intelligence را مشخص کرد.

اپل در ماه ژوئن، از مجموعه ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود با نام Apple Intelligence رونمایی کرد که شامل قابلیت‌های خلاصه‌سازی هوشمند، ابزارهای نوشتاری و موارد دیگر می‌شود. اکنون، این شرکت در رویداد معرفی سری آیفون ۱۶، یک نقشه‌ی راه تقریبی برای انتشار ویژگی‌های مذکور، ارائه کرد.

بنابر بیانیه‌ی رسمی اپل، اولین ویژگی‌های Apple Intelligence ماه آینده در زبان‌های انگلیسی و آمریکایی در دسترس خواهد بود. این ویژگی‌های اولیه در ماه دسامبر (آذر و دی ۱۴۰۳) در استرالیا، کانادا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و بریتانیا عرضه خواهند شد و از سال آینده به زبان‌های چینی، فرانسوی، ژاپنی و اسپانیایی در دسترس خواهد بود.

اپل اینتلیجنس / Apple Intelligence

مجموعه‌ی اولیه‌ی ویژگی‌های موجود در ماه آینده شامل ابزارهای نوشتاری (بازنویسی، خلاصه‌سازی و ویرایش متن)، قابلیت‌های جست‌وجوی زبان طبیعی برای عکس‌ها، امکان ایجاد فیلم از خاطرات کاربران بر‌اساس یک درخواست و یک ویژگی پاک‌کننده‌ی اشیاء با نام Clean Up می‌شود. اپل همچنین خلاصه‌ی تماس‌ها و قابلیت پاسخ هوشمند را ارائه خواهد کرد.

اهالی کوپرتینو همچنین تأیید کردند که برخی از ویژگی‌ها مانند ابزار Image Playground (تولیدکننده‌ی تصویر)، Image Wand (ابزاری برای ایجاد تصاویر بر اساس متن)، Genmoji (ایجاد ایموجی‌های سفارشی)، Siri ارتقایافته و ادغام آن با ChatGPT، در ابتدا در دسترس نخواهند بود و در اواخر امسال یا ماه‌های بعد عرضه خواهند شد.

مقالات مرتبط
  • اپل اینتلیجنس؛ تمام قابلیت‌های هوش مصنوعی آیفون، آیپد و مک
  • سیستم‌عامل iOS 18.1 ماه آینده با هوش مصنوعی اپل منتشر می‌شود

اپل می‌گوید ویژگی‌های Apple Intelligence به‌صورت رایگان برای دارندگان گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرومکس و سری آیفون ۱۶ در دسترس خواهد بود. همچنین، کاربران مک یا آیپد مجهز‌ به تراشه‌ی M1 و مدل‌های جدیدتر نیز، می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل بهره ببرند.

در مجموع، نقشه‌ی راه جدید Apple Intelligence نشان‌دهنده‌ی گام‌های مهمی در جهت بهبود تجربه‌ی کاربری و ارائه‌ی ابزارهای هوشمندتر و کارآمدتر است. این ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به کاربران امکان می‌دهند تا از دستگاه‌های خود به شکل بهتری استفاده کنند و تجربه‌ای شخصی‌تر و کارآمدتر داشته باشند. اپل با این نقشه‌ی راه، نشان می‌دهد که همچنان به نوآوری و بهبود محصولات خود تعهد دارد و تلاش می‌کند تا تجربه‌ی کاربری بهتری را برای کاربران خود فراهم کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ