شاخه دانشجویی جهاد دامپزشکی تشکیل می‌شود

اقتصاد ایران: سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: به زودی شاخه دانشجویی جهاد دامپزشکی کشور تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین اسدی، مسئول جهاد دامپزشکی کشور گفت: با توجه به استقبال دانشجویان جهت حضور در این رزمایش‌ها و همچنین استفاده از این نیروی جوان در امور جهادی و علمی به زودی شاخه دانشجویی جهاد دامپزشکی کشور تشکیل خواهد شد.

وی افزود: جهاد دامپزشکی، خدمات جهادی به ویژه به مناطق محروم و مسیرهای دشوار را با استفاده از ظرفیت سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌های دامی و آموزش و ترویج ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف دامپزشکی است و در این راستا می‌توان به منظور اجرای سیاست‌های این سازمان از استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی استفاده بهینه کرد.

مسئول جهاد دامپزشکی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات سازمان دامپزشکی کشور، برگزاری رزمایش‌های برنامه‌محور جهاد دامپزشکی است، تصریح کرد: اهم خدمات در این رزمایش‌ها به مناطق کم‌برخوردار و صعب‌العبور عشایری ارائه خواهد شد و این خدمات رایگان شامل واکسیناسیون، سمپاشی اماکن دامی، آموزش و ترویج و تشخیص و درمان دام‌های عشایری است.

وی اظهار کرد: جهاد دامپزشکی با سه مأموریت اصلی، ارائه خدمات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، پیشگیری از بیماری‌های دامی، مدیریت بیماری‌ها و آموزش و ترویج مسائل مرتبط با دامداری‌ها در قالب اهداف اصلی و تخصصی این سازمان فعالیت می‌کند و تا کنون ده‌ها میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و مسیرهای دشوار در زمینه‌هایی همچون واکسیناسیون، درمان، تشخیص، آموزش و ترویج و مدیریت بیماری‌های دامی ارائه داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ