اصلاح سیاست‌گذاری حوزه رفاه اجتماعی در دستور کار است

اقتصاد ایران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جهت گسترش عدالت اجتماعی در کشور، اصلاح سیاستگذاری‌ها را در جهت همگرایی ملی در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش گرامیداشت روز پزشک و روز داروساز و تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه کشوری شاغل در مراکز درمانی ملکی تأمین‌اجتماعی، ضمن تقدیر از اقدامات این سازمان در حوزه سلامت و برگزاری این مراسم و با تبریک روز پزشک و روز داروساز اظهار داشت: دولت چهاردهم، عدالت و وفاق ملی را به عنوان محور برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با تأکید بر این‌که در حوزه سلامت جامعه کارگری، باید هماهنگی و همفکری لازم با وزارت بهداشت شکل بگیرد، گفت: نیاز است در حوزه طرح‌های ملی عدالت‌محور، همگرایی ویژه‌ای در سطح کشور شکل بگیرد.

وزیر کار ارتباط مستمر با قوه مقننه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از الزامات پیشبرد امور عنوان کرد و افزود: شاید تنها جایی که مردم به‌صورت مستقیم به مسئولان ارشد کشور دسترسی دارند نمایندگان مجلس هستند. بنابراین نمایندگان محترم مجلس تحت تأثیر مطالبات مردم خواسته‌هایی از دستگاه‌های اجرایی دارند که باید با پیش‌بینی تمهیدات لازم و توجه به سطح‌بندی نظام سلامت به این انتظارات پاسخ مناسب داد.

وی افزود: باید سطح ارائه خدمات سلامت در شهرستان‌ها بر اساس دیدگاه کارشناسی و رویکرد عدالت باشد و در این زمینه باید از شتاب‌زدگی پرهیز شود. این یک تغییر ریل است که پزشکان محترم می‌توانند نقش مهمی در این تغییر ریل داشته باشند.

میدری با بیان اینکه باید به منطق کارشناسی بازگردیم و نظام کارشناسی ما یک حرف واحد داشته باشد، گفت: باید یک سطح‌بندی منطقه‌ای و ارائه نظرات واحد با یک جامع‌نگری دوسویه میان بدنه کارشناسی و کارکنان و مسئولان و مدیران سازمان‌ها شکل بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ