پیشکسوت پرسپولیس: ما سه برابر استقلالی‌ها هستیم

اقتصاد ایران: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص خرید سعید مهری گفت:ما برای وسط زمین اصلا بازیکن نمی‌خواستیم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که مهری را به پرسپولیس آورده‌اند.

همشهری: با انتقال سعید مهری به پرسپولیس، پرونده نقل و انتقالاتی این تیم بسته شد. انتقال مهری از آن اتفاقاتی بود که موافقان و مخالفان زیادی در فضای هواداری قرمزها را به همراه داشت.

در همین رابطه ضیا عربشاهی به خبرنگار ما گفت:

«تیم پرسپولیس در خط میانی و هافبک‌ها با ترافیک بازیکن مواجه شده و مشکل اصلی تیم خلأ دو مهاجم باکیفیت است که در کنار آل کثیر و علیپور است. امسال بازی‌ها سنگین‌تر از همیشه است و از این نظر اضافه شدن دو مهاجم تراز اول برای تیم خیلی واجب بود.»

او با تاکید بر اینکه پرسپولیس به مهری نیاز نداشت، صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد:

«ما برای وسط زمین اصلا بازیکن نمی‌خواستیم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که مهری را به پرسپولیس آورده‌اند. نمی‌خواهم بگویم که سعید مهری بازیکن خوبی است یا بدی است. حرفم این است که پرسپولیس به او نیازی نداشت. ببینید الان برای هر هافبک و وینگر تیم مشکلی پیش بیاید نفر جایگزین وجود دارد اما برای خط حمله تیم این‌گونه نیست و بعید نیست این موضوع دردسرساز شود.»

عربشاهی همچنین گلایه خود نسبت به جدایی اسدبیگی را این‌طور عنوان کرد:

«واقعا من نمی‌دانم در این فوتبال چه خبر است؟ چرا باید بازیکنی متعصب مثل سینا اسدبیگی که علاقه‌اش به پرسپولیس ثابت شده است را کنار بگذارند و سعید مهری را بیاورند؟ سینا بازیکن جوان و پرانرژی‌ای بود که همه جوره به کار تیم و آینده تیم می‌آمد و عاشق پیراهن پرسپولیس بود و در زمین کم نمی‌گذاشت. حیف او که کنارش گذاشتند.»

او که نسبت از این اتفاقات حسابی دلخور بود، افزود:

«متاسفانه افرادی که ادعای مربی‌گری دارند فقط با رابطه بازی خودشان را به نیمکت تیم‌ها می‌رسانند و این مسئله آسیب‌زننده است. من ادعایی ندارم ولی افرادی مثل من هستند که بالاترین مدارک مربی‌گری دارند و دور از همه چیز ایستاده‌اند و کسانی که اهل زدوبند هستند به خیلی چیزها رسیده‌اند. این بخشی از مشکلات فوتبال ما را می‌رساند.»

پیشکسوت پرسپولیس درباره واکنش استقلالی‌ها به ادعای جنجالی او مبنی بر اینکه پرسپولیس ۴۵ میلیون و استقلال ۱۵ میلیون طرفدار دارند، اظهار داشت:

«طرفداران استقلال این را بدانند که من با بازیکنان قدیمی این تیم رفیق بودم و در اردوهای تیم ملی عین برادر بودیم ولی وقتی پیراهن باشگاه را می‌پوشیدیم تعصب ما روی لباس پرسپولیس بود و آنها روی لباس استقلال. من که گفتم تیم رقیب 15 میلیون طرفدار دارد، به استقلالی‌ها بی‌احترامی نکردم بلکه واقعیت را گفتم.»

عربشاهی افزود:

«واقعیت را که نمی‌توان کتمان کرد. تیم پرسپولیس بین 40 تا 45 میلیون هوادار دارد و استقلال بین 15 تا 16 میلیون. حالا شاید این 15 میلیون یکی دو سال دیگر بشود 20 میلیون. اینکه جای ناراحتی ندارد. چطور استقلالی‌ها همیشه از ستاره می‌گویند؟ خب من هم گفتم آسمان پر ستاره است. این را هم بگویم که رنگ آبی آسمان با آفتاب و مهتاب می‌رود و می‌آید ولی رنگ قرمز همیشه قرمز می‌ماند.»

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ