پائولو بنتو: ما نابغه هستیم وقتی نتیجه را به سود خود برمی گردانیم

اقتصاد ایران: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بازی تیم های ایران و امارات در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دومین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه ۲۰ شهریور و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه هزاع بن زائد شهر العین رو در روی هم قرار می‌گیرند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در رابطه با این بازی نوشت: تیم‌های ملی امارات متحده عربی و جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در گروه A از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت. امارات پس از بازگشتی دیدنی، قطر را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد، در حالی که ایران با پیروزی سخت یک بر صفر مقابل قرقیزستان، کار خود را در این رقابت‌ها آغاز کرد.

امارات با خوشحالی، پیروزی خود مقابل قطر را جشن گرفت؛ چرا که این اولین برد آن‌ها مقابل رقیب غرب آسیایی‌شان از سال ۲۰۱۵ بود. آن‌ها با سه گل در نیمه دوم توانستند به پیروزی برسند و نشان دادند که تیم «پائولو بنتو» قادر است در شرایط مختلف به خوبی واکنش نشان دهد.

پائولو بنتو، که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کره جنوبی را به مرحله یک‌هشتم نهایی رساند، انتظار دارد تیمش عملکرد مشابهی را مقابل ایران به نمایش بگذارد. او در مصاحبه‌ای گفت: ما نابغه نیستیم وقتی نتیجه را به نفع خود برمی‌گردانیم، و وقتی بازی را می‌بازیم هم شکست‌خورده نیستیم. ما انسان‌های ساده‌ای هستیم که سعی می‌کنیم در فوتبال پیروز شویم. هدف ما این است که بهترین ابزارها را در اختیار بازیکنان بگذاریم تا پیروز شوند.

ایران که به دنبال چهارمین حضور متوالی و هفتمین حضور کلی در جام جهانی است، با پیروزی سختی مقابل قرقیزستان کار خود را آغاز کرد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، اذعان کرد که انتظار دارد تیمش در دیدار مقابل امارات عملکرد بهتری داشته باشد. او گفت: ما می‌توانستیم پنج یا ۶ گل بزنیم، اما تعویض‌های هجومی ما طبق انتظار عمل نکرد. تلاش می‌کنیم در بازی بعدی نمایش باکیفیت‌تری ارائه دهیم.

ایران با آمارهای مثبت به مصاف امارات می‌رود، چرا که تاکنون تنها یک بار مقابل این تیم شکست خورده است. آخرین دیدار این دو تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر با پیروزی دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ