بلندقدترین بازیکن جام از کدام کشور است/ میانگین قدی تیم ملی ایران

اقتصاد ایران: در میان بازیکنان حاضر در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال، بازیکنی از کرواسی با ۱۹۶ سانتی متر، بلندقامت ترین بازیکن جام است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان از ۲۴ شهریور با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان در این مسابقات با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم گروه است.

در بین همه ۳۳۶ بازیکن حاضر در این رقابت ها آنتونیو سکولیچ از کرواسی با ۱.۹۶ متر قد بلندترین بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان است.

سایمون فرانسیا از ونزوئلا با ۱.۹۴ متر در رده دوم قرار دارد. پس از آنها لوکا پریک از کرواسی (۱.۹۳)، آزات والیولین از قزاقستان (۱.۹۲)، ادواردو از پرتغال (۱.۹۱)، فرانکو یلوچیچ از کرواسی (۱.۹۱) و خوزه یاروود از پاناما (۱.۹۱) بلند قامت ترین بازیکنان این جام هستند.

در تیم ملی فوتسال ایران سعید مومنی و بهروز عظیمی با ۱۸۵ سانتی متر بلندقامت ترین بازیکنان تیم هستند و علی اصغر حسن زاده با ۱۷۰ سانتی متر، کوتاه قامت ترین بازیکن تیم ملی است.

میانگین قدی بازیکنان تیم ملی ایران ۱۸۰ سانتی متر است. این در حالی است که در بین تیم های حاضر در گروه F، میانگین قدی گواتمالا ۱۷۰ سانتی متر، فرانسه ۱۸۰ سانتی متر و ونزوئلا ۱۷۴ سانتی متر است.

هرچند میانگین قدی تیم های ایران و فرانسه برابر است اما یکی از بازیکنان این تیم به نام «سهیل موهودین» با ۱۹۰ سانتی متر قد، بلندقامت ترین بازیکن خروس ها است.

سمندر ریزوموف از تاجیکستان، اورتیز رامیرز، رومان پاردس و آلفونسو مکنزی از پاناما با ۱۶۰ سانتی متر، کوتاه قدترین بازیکنان حاضر در جام جهانی هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ