افتتاح یک تقاطع؛ بهشت‌زهرا تا شمال تهران بدون توقف!

اقتصاد ایران: مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران جزییاتی از افتتاح تقاطع بزرگراه نواب_ تندگویان را تشریح کرد.

ایرنا: مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران گفت: با بهره‌برداری از فاز سوم پروژه نواب - تندگویان خودروها می‌توانند از بهشت زهرا تا شمال تهران و بالعکس را بدون توقف و گردش اضافی تردد داشته باشند.

مهدی صداقتی روز دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری از فاز سوم پروژه شهید نواب_تندگویان گفت: با افتتاح این فاز خودروهای عبوری از سمت بهشت زهرا(س) به شمال نواب نیازی به تردد در مسیر میدان بهمن ندارند و عملا با بهره‌برداری از فاز سوم پروژه نواب - تندگویان خودروها می‌توانند از بهشت زهرا(س) تا شمال تهران بدون توقف و گردش اضافی تردد داشته باشند.

فاز چهارم تندگویان - نواب ۵ کیلومتر مسافت را کاهش می‌دهد

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران با اشاره به کاهش بار ترافیکی تردد خودروها در پنجشنبه‌های آخر هفته و روزهای پایانی سال، گفت: با بهره‌برداری از پروژه تندگویان - نواب اختلال ترافیکی حل خواهد شد و با بهره‌برداری کامل پروژه با افتتاح فاز چهارم ۵ کیلومتر مسافت شهروندان کاهش پیدا می‌کند.

صداقتی درباره پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید نواب - شهید تندگویان افزود: اجرای این پروژه در سه فاز طراحی شده بود که فاز نخست این پروژه از شمال نواب به جنوب تندگویان در دی ماه ۱۴۰۲، فاز دوم پروژه (زیرگذر از شمال شرق به جنوب غرب تندگویان) در اردیبهشت ۱۴۰۳ و در نهایت فاز سوم این پروژه از جنوب بزرگراه تندگویان به شمال بزرگراه نواب، امروز (هجدهم شهریور ۱۴۰۳) به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران زمان اتمام فاز سوم پروژه تندگویان ـ نواب را در ۱۴ ماه دانست و اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۰ کلید خورد و هر مرحله پس از آماده‌سازی پروژه در اختیار شهروندان قرار گرفت در واقع عملیاتی فاز چهارم این پروژه نیز نیاز به تکمیل فاز سوم داشت و این کار امروز انجام شد و عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی درباره کاهش بار ترافیکی این منطقه با بهره‌برداری از این فاز تاکید کرد: عملا با بازگشایی فاز سوم شاهد کاهش بار ترافیکی در این محدوده خواهیم بود.

فاز چهارم پروژه نواب-تندگویان پاییز به بهره برداری می‌رسد

صداقتی درباره فاز چهارم پروژه نواب - تندگویان گفت: در پاییز امسال فاز چهارم پروژه نواب - تندگویان به بهره‌برداری خواهد رسید و ترافیک یکی از مبادی پایتخت به ویژه در ایام پایانی سال رفع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: رویکرد این دوره از مدیریت شهری، شتاب و سرعت در اجرای پروژه‌های عمرانی است و تاکنون نیز پروژه‌های متعددی در مناطق مختلف تهران احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: همزمان با افتتاح فاز سوم به مرور پروژه عمرانی دیگری در منطقه هشت به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه شامل پروژه دوربرگردان غیرهمسطح گلبرگ - باقری است که این پروژه نیز ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به همراه خواهد داشت و اصلاحات ترافیکی در این محدوده رقم خواهد خورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ