حقایق تکان‌دهنده از همدستی انگلیس بااسرائیل درجنگ افروزی در منطقه

اقتصاد ایران: رهبر پیشین حزب کارگر انگلیس با اشاره به نفاق دولت انگلیس در رویارویی با جنگ جاری در غزه و اوکراین فاش ساخت که قبرس به کانون فعالیت اطلاعاتی لندن و تل آویو ضد غزه، لبنان و منطقه مبدل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «جرمی کوربین» رهبر پیشین حزب کارگر انگلیس حقایق ناگفته‌ای از همدستی دولت انگلیس با اشغالگران در جنگ افروزی در غرب آسیا پرده برداشت.

پایگاه خبری المیادین بامداد امروز (سه شنبه) گزارش داد که رهبر سابق حزب کارگر انگلیس از نقش دولت انگلیس در همدستی با رژیم صهیونیستی در تشدید وخامت اوضاع در منطقه غرب آسیا انتقاد کرد.

جرمی کوربین در سخنانی با اشاره به نفاق دولت انگلیس در رویارویی با جنگ جاری در غزه و اوکراین فاش ساخت که قبرس به کانون فعالیت اطلاعاتی لندن و تل آویو ضد غزه، لبنان و منطقه مبدل شده است.

رئیس پیشین حزب کارگر انگلیس یکی از مهم‌ترین سیاستمداران حامی مسئله فلسطین در انگلیس و از مهم‌ترین نامزدهای مستقل انتخابات پارلمانی افزود: در طول جنگ غزه انگلیس در پایگاهی در جزیره به تبادل اطلاعاتی با اسرائیل ضد گروه‌های مقاومت در غزه، لبنان و منطقه غرب آسیا پرداخته است.

وی گزارش رسانه‌ها در ادعای دولت انگلیس در لغو برخی مجوزهای صدور سلاح به تل آویو را اقدامی «نمادین» دانست و خواستار اقدام جدی دولت و نه اقدام پوشالی شد.

کوربین با اشاره به احساسات ضد صهیونیستی در انگلستان و برگزاری تظاهرات اعتراضی شهروندان انگلیسی علیه دولت در ارسال سلاح به اسرائیل فاش کرد که مقامات سیاسی تلاش می‌کنند با صداهای حمایت آمیز از غزه و کارزارهای خودجوش و با تظاهرات حامیان فلسطینی مقابله کنند.

کوربین ۷۵ ساله همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش برخی نمایندگان پارلمان در فشار به دولت در لغو تسلیحات به اسرائیل اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مقامات این کشور از مقابله با خروش تظاهرات حمایت از فلسطینیان در انگلیس ناتوانند، افزود: آنان به خوبی واقفند که از مواجهه با جمعیت تظاهرکننده حامی فلسطینی یک میلیون نفری در میادین انگلیس عاجز هستند.

چهره معروف سیاسی حزب کارگر انگلیسی افزود: انگلیس در پرونده جنگ جاری در غزه و اوکراین با معیارهای دوگانه برخورد می‌کند؛ از سویی از اسرائیل در جنگ غزه حمایت می‌کند و در طرف مقابل، حملات روسیه به اوکراین را محکوم می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ