امداد رسانی نیروهای عملیاتی کردستان به بیش از ۹۵۰ مصدوم

اقتصاد ایران: سنندج-مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان طی ۵ ماه گذشته به بیش از ۹۵۰ مصدوم امدادرسانی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به امدادرسانی تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان در محورهای مواصلاتی، عنوان کرد: از فروردین ماه سال جاری تاکنون، نیروهای عملیاتی هلال احمر کردستان در ۲۴۲ مورد عملیات حضور داشته است.

وی بیان کرد: این عملیات‌ها شامل ۹۲ مورد تصادف، ۷۳ مورد واژگونی، ۳ مفقودی، ۹ مراجعه حضوری، ۲۲ مورد کوهستان، ۳ سیل و آبگرفتگی، هشت سقوط، ۶ مورد در ایام اربعین حسینی، پنج آتش سوزی مرتع و سایر موارد بوده است.

وی گفت: در حوادث این مدت، هزار و ۲۵۱ مورد حادثه دیده داشت که به بیش از ۹۵۰ نفر مصدوم امدادرسانی شد و از این تعداد، ۴۶۰ نفر گرمازدگی، ۲۶۶ نفر مصدوم در تصادفات، ۱۹۰ نفر در واژگونی خودرو، ۱۶ نفر در حوادث کوهستانی بوده است که با اطلاع حوادث به مرکز Eoc نیروهای عملیاتی با تجهیزات امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با اشاره به این که هلال احمر به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات به هموطنان آماده باش است، بیان کرد: این‌مدت، در مناسبت‌های مختلف اعم از اربعین حسینی، عید فطر، عید قربان، عید غدیر، مسابقات ورزشی، سایر تجمعات انبوه، نماز جمعه، عید نوروز و سایر ایام و مناسبت‌ها هلال احمر خدمات امدادی ارائه نموده و همچنین ۷۰۵ مورد تست فشار خون و ۱۱۷ مورد تست قند خون انجام شده است.

وی ادامه داد: در طی این‌مدت در حوادث، ۱۳۳ نفر توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و ۵۱۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و همچنین ۸۸ مصدوم توسط نجاتگران رهاسازی، ۳۱ بسته غذایی توزیع و ۱۵ نفر مصدوم به مناطق امن انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در عملیات انجام شده، ۲۰۶ ناوگان ترابری از جمله آمبولانس، موتور آمبولانس، خودرو نجات و غیره بکار گیری شده و ۴۳۲ تیم عملیاتی جهت امدادرسانی به هموطنان، به صحنه حوادث اعزام شد.

جلالی افزود: جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان بوده و در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث، تیم‌های امدادی برای ارائه خدمات در کمترین زمان به محل اعزام می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ