بازگشایی باکیفیت و مطلوب مدارس در تمامی مناطق مورد انتظار است

اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: بازگشایی باکیفیت و مطلوب مدارس در تمامی مناطق باید پیگیری و پیاده‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مطهری روز دوشنبه، در جلسه ویژه ستاد پروژه مهر استان گفت: آنچه در خصوص آغاز سال‌تحصیلی جدید در مدارس مورد انتظار و تاکید است، بازگشایی مطلوب و باکیفیت در تمامی مناطق است که باید توسط مدیران و رؤسای شهرستانی پیگیری و پیاده‌سازی شود.

مطهری افزود: در خصوص آغاز سال‌تحصیلی جدید در مدارس مورد انتظار و تاکید است، بازگشایی مطلوب و باکیفیت در تمامی مناطق است که باید توسط مدیران و رؤسای شهرستانی پیگیری و پیاده‌سازی شود، اتمام امور اصلی نظیر ثبت‌نام، کلاس‌بندی، صدور ابلاغ‌ها و نیز بهسازی و شاداب سازی مدارس با هدایت و حمایت قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اجرای پویش «مشق همدلی» در استان و تأمین نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت، همکاری خوبی با کمیته امداد، بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی و نیز مؤسسات خیریه به عمل آمده تا شاهد جذب کمک‌ها و اهدا به این دانش آموزان باشیم تا در سال تحصیلی جدید بتوانند با آرامش و آسایش در کلاس درس حاضر شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مدیران مناطق و شهرستان‌ها، استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و نیز گروه‌های جهادی در خصوص رسیدن به فضای شاد و سالم در محیط‌های آموزشی را جدی بگیرند. در این خصوص امسال شاهد ورود بسیار خوب اقشار مختلف بسیج و نیز گروه‌های خودجوش مردمی بودیم که نیاز است این روند ادامه داشته باشد.

مطهری با بیان اینکه تحویل مدارس و کلاس‌های جدید تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت افزود: پس از آن نیز با همکاری اداره کل نوسازی مدارس نسبت به اتمام سایر پروژه‌ها و نیز تجهیز و بهبود وضعیت عمرانی مدارس تلاش خواهد شد. امیدواریم در این راستا تحول و اقدامات مناسبی را شاهد باشیم.

وی همچنین گفت: کارگروه‌های ستاد پروژه مهر در استان به صورت مجدانه پیگیر وضعیت پیشرفت‌های شهرستانی باشند و در صورت داشتن مشکلاتی در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورند تا در فرصت باقیمانده تا اول مهر، روند رو به رشد اقدامات مرتبط با پروژه مهر متوقف نشود.

مطهری با تاکید بر اینکه تأمین امکانات مناسب با تکیه بر توانایی‌ها و ظرفیت‌های حداکثری را باید جدی گرفت اضافه کرد: با ظرفیت‌های موجود باید به دنبال جلب رضایت حداکثری اولیا و دانش آموزان عزیز بوده و همچنین به دنبال بهبود شرایط با حمایت مجموعه‌های مختلف باشیم هر آنچه در توان داریم، باید در اختیار دانش آموزان و مدارس قرار دهیم، هیچ کم‌کاری در این خصوص قابل قبول نخواهد بود. مدیران و رؤسای شهرستانی در این خصوص نظارت و ورود ویژه داشته باشند تا هیچ دانش آموزی از ارائه خدمات مناسب و درخور شأن فرزندان ایران باز نماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ