جهانبخش: ممکن است به لیگ امارات بروم

اقتصاد ایران: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از احتمال ادامه فوتبال خود در لیگ برتر امارات خبر داد.

 تسنیم: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از احتمال ادامه فوتبال خود در لیگ برتر امارات خبر داد.

علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات گفت: بازی‌های انتخابی جام جهانی برای همه تیم‌ها مهم است. به‌عنوان تیم ملی ایران در دوره‌های مختلف در انتخابی جام جهانی، رقابت‌ها را از ابتدا محکم شروع کرده‌ایم و نشان داده‌ایم که می‌خواهیم از تیم‌های حاضر در جام جهانی باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مطمئنیم تیم امارات به عنوان تیمی قابل احترام با تلفیقی از بازیکنان بومی و بازیکنانی که در سال‌های اخیر از کشورهای مختلف به این تیم اضافه شده‌اند، می‌خواهد شانس صعود داشته باشد و می‌دانم این مسئله برای کشوری چون امارات اهمیت دارد. می‌توانیم این موضوع را از دیدار اول امارات متوجه شویم.

کاپیتان تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: قطعاً با تمام قوا به این مسابقه می‌رویم. بعد از بازی اول که با سه امتیاز بیرون آمدیم‌، ریکاوری خیلی خوبی داشتیم و در تمرین روز یکشنبه، کارهای تاکتیکی مدنظر سرمربی را انجام دادیم.

جهانبخش در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایطی که ایجاد شده و وضعیت زمین بازی فردا، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قدم دوم را هم محکم برداریم. امارات با توجه به برد در بازی اول، اعتماد به نفس زیادی دارد و می‌خواهد نشان دهد چه تیم خوبی است.

وی عنوان کرد: از سمت دیگر ما هم آماده‌ایم که قدم دوم را با کمک خدا محکم برداریم؛ چون رسیدن به جام جهانی برای ما مهم است.

بازیکن تیم ملی ایران در مورد ویژگی نسل فعلی فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران در سال‌های مختلف نسل‌های خوبی داشته است. این نسل‌ها در جام جهانی، جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی نشان داده‌اند چقدر می‌توانند تأثیرگذار باشند. چه از نظر شخصی که در اروپا بازی کرده‌اند و چه در لباس تیم ملی، ما نسل به نسل بازیکنان بسیار خوبی داشته‌ایم.

جهانبخش با تمجید از ملی‌پوشان فعلی فوتبال ایران اظهار داشت: تیمی که در حال حاضر حضور دارد‌، از سال 2014 دو جام جهانی، دو جام ملت‌های آسیا و برخی بازیکنان، سه جام جهانی را پشت سر گذاشته‌اند. قطعاً این نسل نشان داده که صعود به جام جهانی چقدر مهم است. فکر می‌کنم اولین بار است که تیم ایران سه مرتبه پشت سر هم توانست به جام جهانی صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: این بخشی از ماجراست و از طرف دیگر، بازیکنان ما در آسیا و اروپا موفق بوده‌اند. این‌ها نشان می‌دهد که این نسل، نسل موفقی در سال‌های اخیر بوده است. با این حال هر بازی، جذابیت خاص خودش را دارد. برای خودم و بازیکنان، پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار است و در کنار آن تلاش می‌کنیم تأثیرگذار باشیم.

کاپیتان تیم ملی ایران با بیان اینکه حضور در یک جام جهانی دیگر برای مردم کشورمان اهمیت دارد، گفت: الان هدف‌مان را بزرگتر کرده‌ایم؛ اینکه اول به جام جهانی صعود کنیم و بعد صعود به مراحل بالاتر. چون این گروه از بازیکنان، پتانسیل این را دارند و امیدوارم این مسیر خوبی که فوتبال ایران در سال‌های اخیر با نسل‌های مختلف داشته، ادامه‌دار باشد.

جهانبخش در پاسخ به این پرسش آیا ممکن است همانند سردار آزمون به فوتبال امارات بیاید، عنوان کرد: پیش‌‌بینی در فوتبال کار سختی است، اما در تمام سال‌هایی که در اروپا حضور داشتم، در شرایط مختلفی امکان این را داشتم به امارات یا دیگر کشورهای نزدیک به ایران بیایم. با این حال برنامه‌ام در این سالها، بازی در اروپا بود و قطعاً تلاش می‌کنم که در اروپا ادامه بدهم. ممکن است یک روزی این اتفاق بیفتد؛ چرا که نه؟ بازیکنانی از ایران که اینجا حضور دارند، خیلی راضی هستند و سطح لیگ امارات در سال‌های اخیر بالاتر رفته است.

وی تصریح کرد: این امکان وجود دارد که بعد از سال‌ها حضور در اروپا، به نزدیک ایران و خانواده بیایم و در کشور خوبی چون امارات بازی کنم. این اتفاق می‌تواند یک تجربه خوب و مناسب باشد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ