کینه تمام نشدنی الهامی: اخراج دوباره کاپیتان نساجی

اقتصاد ایران: ساکت الهامی برای دومین بار تصمیم گرفت تا محمد عباس زاده، کاپیتان نساجی را از تیمش کنار بگذارد.

ورزش سه: اوضاع در نساجی چندان مساعد نیست. تیمی که فصل قبل توانست تقریباً دست به معجزه زده و با رهایی از قعر جدول، در رتبه یازدهم ایستاده و در لیگ برتر ماندگار شود، لیگ بیست‌وچهارم را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده است.

آنها که در هفته نخست برابر فولاد تن به شکست دادند، هفته دوم به لطف گل ثانیه‌های پایانی محمد عباس زاده از شکست گریخته و برابر آلومینیوم به تساوی رسیدند. اما بازگشت به قائم شهر باز هم برای آنها خوش‌یمن نبود و در دومین بازی خانگی فصل، مقابل گل گهر نیز شکست خوردند.

دیدار برابر سیرجانی‌ها باعث فوران خشم ساکت الهامی شد و او در پایان بازی، جملات کنایه‌آمیزی را درخصوص بازیکنان پانزده میلیاردی به زبان آورد. حالا نیز از این تیم این‌گونه به گوش می‌رسد که الهامی چند بازیکن تیمش را کنار گذاشته است.

پس از احسان حسینی، حالا امروز نیز با تصمیم الهامی، کاپیتان نساجی؛ یعنی محمد عباس زاده حق حضور در تمرینات را ندارد تا او برای دومین بار در همین ابتدای فصل، مورد غضب سرمربی تیم قرار بگیرد.

چند روز پیش بود که الهامی تصمیم گرفته بود تا کاپیتان محبوب قائمشهری‌ها را از تیمش کنار بگذارد اما در نهایت و پس از پادرمیانی‌های صورت گرفته، عباس زاده به تمرینات بازگشت و حتی در بازی با آلومینیوم نیز گل تساوی تیمش را در ثانیه‌های پایانی به ثمر برساند.

حالا اما یکبار دیگر روابط میان عباس زاده و الهامی شکراب شده و سرمربی نساجی در آستانه دیدار با چادرملو، روی نام کاپیتان تیمش خط قرمز کشیده است. عباس زاده که به نوعی ناجی الهامی شد و مانع از ثبت سه شکست متوالی در این فصل شد، حالا باز هم توسط این سرمربی، از حضور در تمرینات منع می‌شود.

لازم به ذکر است که بابک مرادی نخستین بازیکنی بود که در این فصل توسط ساکت الهامی از تیم کنار گذاشته شد و حالا شمار نفراتی که در لیست سیاه الهامی قرار گرفته‌اند، به عدد چهار رسیده است.

کینه تمام نشدنی الهامی: اخراج دوباره کاپیتان نساجی

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ