شهید باکری ذوب در ولایت بود/ نقش بی بدیل بانوان در ایام دفاع مقدس

اقتصاد ایران: ارومیه - همسر شهید مهدی باکری گفت: شهید باکری ذوب در ولایت بود و تمام کارهای خود را با اخلاص و برای رضای خدا انجام می داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفیه مدرس روز دوشنبه همایش روایت نقش آفرینی بانوان در هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به شخصیت و ویژگی‌های شهید باکری اظهار کرد: صبوری و بردباری در برابر مشکلات از ویژگی‌های دیگر ایشان بود؛ او در مرگ عزیزانش بی‌قراری نمی‌کرد و معتقد به رضای خدا بود.

وی با بیان اینکه آقا مهدی شخصیتی متواضع بود و اگر لازم بود لباس کارگری می‌پوشید و همراه کارگران شهرداری خیابان‌ها را آسفالت می‌کرد، ادامه داد: او مرد میدان بود و برای خوشایند دیگران کار نمی‌کرد.

همسر شهید مهدی باکری اظهار کرد: این شهید والامقام اهتمام ویژه ای برای بیت المال داشت چنان که به بخشی از آن در فیلم «موقعیت مهدی» اشاره شده است؛ هرچند این فیلم را تأیید نمی‌کنم و حتی به اکران آن نیز نرفتم.

وی با بیان اینکه شهید باکری نماز اول وقت را هرگز فراموش نمی‌کرد، ادامه داد: این در حالی بود که درآن دوران خیلی از اطرافیانش نه نماز می‌خوانند و نه معتقد به انقلاب بودند ولی امروز نیز برخی از این افراد خود را همراه شهید باکری می‌دانند.

همسر شهید مهدی باکری با اشاره به محتواهای تولید شده در فضای مجازی در خصوص این شهید والامقام اضافه کرد: در فضای مجازی برخی محتواها تولید می‌شود که هیچ مطابقتی با شخصیت، منش و راه شهید باکری ندارد و من این محتواها را قبول ندارم.

مدرس اظهار کرد: آقا مهدی معتقد به ولایت و انقلاب و به عبارتی ذوب در ولایت بود و اگر کسی غیر از این در فضای مجازی بنویسد، قابل قبول نیست؛ اینها فقط از نام شهید باکری استفاده می‌کنند.

وی گفت: شهید باکری با مستضعفان بود و همانند مدیرانی نبود که تنها با تیپ و مدل و ظاهرحاضر شوند بلکه او با اخلاص مدیریت می‌کرد و کاری به این رفتارها نداشت.

همسر شهید مهدی باکری با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در ایام دفاع مقدس و همچنین پس از آن در راستای اعتلای روزافزون کشور گفت: زنان در دفاع مقدس کنار مردان قرار گرفته و همپای آنان برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی فداکاری کردند.

مدرس گفت: زنان در زمان انقلاب شکوهمند اسلامی و پس از انقلاب، اسلحه به دست در میدان جنگ مبارزه کرده و در پشت جبهه نیز با فعالیت‌های مختلف نقش بزرگی را در حمایت از رزمندگان اسلام ایفا کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ