مبارزه مردم غزه، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است

اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: مبارزه مردم غزه، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است که مرد و زن یکپارچه مبارزه می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیر الهامی روز دوشنبه در همایش روایت نقش آفرینی بانوان در هشت سال دفاع مقدس، به قتل عام مردم بی گناه غزه هم اشاره کرد و افزود: مبارزه مردم غزه، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است که مرد و زن یکپارچه مبارزه می‌کنند.

وی افزود: زنان غزه در هنگامه جنگ همچنان به پرورش فرزندان خود پرداخته و آنها را سربازانی رشید برای دفاع از سرزمینشان تربیت می‌کنند و وظیفه مادری خود را فراموش نکرده‌اند همانگونه که در جنگ هشت ساله زنان ایرانی ضمن انجام وظیفه مادری در میدان جنگ هم درخشیدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به نقش زنان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: این زنان با تبعیت از بانوان صدر اسلام در هنگامه جنگ به پشتیبانی از رزمندگان پرداختند.

الهامی افزود: اگر احساسات بر بانوان غلبه می‌کرد قطعاً نمی‌توانستند با جدیت در پشت جبهه و حتی خود جبهه حضور یابند؛ این شیر زنان با رشادت تمام به حمایت از رزمندگان پرداخته و با روحیه شهادت طلبی نقش مهمی در به سرانجام رسیدن دفاع مقدس ایفا کردند.

وی ادامه داد: اگر نبود این رشادت و همگامی زنان، دفاع مقدس به پیروزی نمی‌رسید؛ درست است که جنگ مردانه است اما لازمه اش شجاعت است که زنان ایرانی این ویژگی را داشته و با تکیه برآن نقش آفرینی کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: امروز در سال ۱۴۰۳ شاهد فرزندان و دخترانی هستیم که در رشته‌های مختلف در سطح جهان مقام‌های بین المللی و ملی را برای کشورمان به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: این موفقیت‌ها گواه روشنی براین مدعاست که انقلاب اسلامی عرصه را بر زنان چنان مهیا کرد که امروز در عرصه بین المللی و ملی برای کشور افتخار کسب می‌کنند.

قرائت شعر در شأن شهید باکری توسط یکی از شاعران استان و اجرای نمایش توسط گروه نمایشی با هنرمندی حدیثه راد از هنرمندان استان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ