حمایت مشروط از دولت مستقر/ پیش قضاوت نکنیم

اقتصاد ایران: بابل- معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره تعامل و رابطه با دولت مستقر گفت: حمایت ما از دولت مستقر مشروط خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین روح الامینی دوشنبه شب در همایش مشترک رؤسا و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با بیان این که اسلام دین ارتباط است، گفت: مسلمانان باید در مقابل مشکلات صبر کنند تا بتوانند با دشمنان مقابله کنند.

وی درباره رابطه نیروهای شورای ائتلاف با دولت مستقر گفت: رقابت انتخاباتی تمام شد و باید رفاقت داشته باشیم ودر شرایط پرتنش منطقه باید در داخل یک وحدت و آرامش داشته باشیم.

وی گفت: در اتخاذ رویکرد نسبت به دولت مستقر نباید از رهبری جلو بزنیم و نه از رویکرد انقلابی خود عقب مانیم.

روح الامینی با بیان اینکه همواره سعی کردیم از خط امام و رهبری فاصله نگیریم و در این مسیر حرکت کنیم، تصریح کرد: ما در انجام این وظیفه با هیچ کس رودرواسی نداریم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در عملکرد سیاسی بچه‌های نیروهای انقلاب رابطه قوم و خویشی با هیچ احدی نخواهند داشت و برداشت ما این است که دولت آقای پزشکیان دولت آقای خاتمی و روحانی نیست و این دولت جدید و مشخصات جدید است.

روح الامینی با تاکید بر اینکه وظیفه پیش قضاوت نداریم، گفت: باید مثل همه دولت‌ها فرصت و پنجره‌ای به دولت مستقر بدهیم تا بتواند کار کند و اگر موفق بود نظارت و حمایت خواهیم کرد.

وی با عنوان اینکه حمایت ما از دولت مستقر مشروط خواهد بود، عنوان کرد: اگر در مسیر رهبری و ولایت حرکت کرد این حمایت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به کسری ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی بودجه سال جاری اظهار کرد: در این شرایط نباید در تنش و رقابت سیاسی بمانیم و باید فصل جدیدی بین خود و دولت ایجاد کنیم.

روح الامینی با اشاره به این که کادر سازی از جمله طرح‌های نیروهای انقلاب است خواستار برنامه ریزی در این زمینه شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ