بیمارستان سجاد به صورت تک تخصصی در حوزه زنان آغاز به فعالیت کرد

اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) کرمانشاه گفت: بیمارستان امام سجاد(ع) کرمانشاه به صورت تک تخصصی در حوزه زنان آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ذوالفقاری بعد از ظهر دوشنبه در مراسم آغاز فعالیت بیمارستان امام سجاد (ع) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بیمارستان مسابقه طولانی مدت خود از سال ۵۴ تاکنون فعالیت داشته و با تاریخچه طولانی جز قدیمی‌ترین بیمارستان‌های استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام سجاد (ع) بعد از بیمارستان مرادیان با سابقه‌ترین بیمارستان کرمانشاه محسوب می‌شود، افزود: این بیمارستان از پیش از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده و بسیاری از پزشکان در این بیمارستان ارائه خدمات داشته‌اند.

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) تصریح کرد: بیمارستان امام سجاد (ع) از شهرت بسیار خوبی به ویژه در حوزه زنان و زایمان برخوردار بوده و از سال ۵۴ با ۷۰ تخت بیمارستانی در ۱۲ رشته تخصصی فعالیت داشته است.

ذوالفقاری عنوان کرد: بر اساس تصمیم کادر درمانی در بیمارستان امام سجاد (ع) پس از دو ماه تعطیلی در این بیمارستان از اواخر سال ۱۴۰۲ قرار شد این بیمارستان تنها در یک حوزه تخصصی زنان و زایمان ارائه خدمات داشته باشد.

وی با بیان اینکه خدمات بیمارستانی امام سجاد (ع) به صورت تک تخصصی با ارائه خدمات درمانی به بانوان کار خود را دنبال کرده، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این بیمارستان با ۲۰ تخت و ۱۵۲ نفر کادر درمان ارائه خدمت خواهند داشت که با توجه به ارائه خدمات تخصصی به بانوان تمامی پرسنل این بیمارستان در قسمت‌های مختلف توسط کادر درمان خانم فعالیت می‌کند.

رئیس بیمارستان امام سجاد تاکید کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان در حال حاضر با توجه به تغییر رویه و کاهش رشته‌های تخصصی خود بین پنج تا هفت عمل انجام خواهد داد اما این بیمارستان ظرفیت انجام ۱۰ عمل در روز را نیز خواهد داشت.

ذولفقاری گفت: بیمارستان امام سجاد (ع) به دلیل فعالیت تخصصی خود در حوزه زنان و زایمان در بخش‌های جراحی زنان، زایمان، مراقبت‌های ویژه (ICU) و مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) امکان پذیرش بیماران علاوه بر استان کرمانشاه از استان‌های همجوار را نیز خواهد داشت که شرایط محیطی آرامی را به منظور اهمیت بالای مسئله خانواده و فرزندآوری مهیا کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ