ایرپاد پرو ۲ با ویژگی جدید و کاربردی به سمعک تبدیل می‌شود

اقتصاد ایران: اپل قابلیت سمعک باکیفیت بالینی را به ایرپاد پرو ۲ اضافه می‌کند.

اپل در مراسم It's Glowtime اعلام کرد که اختلال شنوایی تأثیر مستقیمی روی کیفیت زندگی افراد می‌گذارد. طبق گفته‌ی این شرکت، حدود ۱٫۵ میلیارد نفر از جمعیت جهان، دچار کم‌شنوایی هستند.

بنابر گزارش 9to5Mac، اپل به‌تازگی ویژگی جدیدی را برای ایرپاد پرو ۲ معرفی کرده است که این دستگاه را به سمعکی با درجه‌ی بالینی تبدیل می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ایرپاد اپل و گوشی آیفون خود، تست شنوایی بالینی معتبری انجام دهند.

اگر در این تست کاهش شنوایی تشخیص داده شود، حالت سمعک فعال می‌شود. همچنین، حالت حفاظت از شنوایی به‌طور پیش‌فرض فعال خواهد بود که در محیط‌های پرسروصدا، نویز را به‌صورت خودکار کاهش می‌دهد.

یک هدفون در کنار یک گوشی
Apple

این ویژگی جدید به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای کاربران ایرپاد پرو ۲ ارائه خواهد شد. تست شنوایی که این دستگاه انجام می‌دهد، نتایج خود را به‌صورت امن در اپلیکیشن Health ذخیره می‌کند. این آزمایش در کمتر از پنج دقیقه انجام و نتایج آن به کاربر نشان داده می‌شود.

اپل اعلام کرده است که این ویژگی هنوز تأییدیه FDA را دریافت نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که به‌زودی این تأییدیه را کسب کند. این ویژگی جدید می‌تواند به افراد دچار مشکلات شنوایی کمک کند تا بدون نیاز به خرید دستگاه‌های گران‌قیمت، از ایرپادهای خود به‌عنوان سمعک استفاده کنند. شرکت یادشده اعلام کرده است که این ویژگی در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا، دردسترس قرار خواهد گرفت.

مقالات مرتبط
  • مدل جدید ایرپاد مکس با پورت USB-C در رنگ‌های جدید معرفی شد
  • ایرپاد ۴ اپل معرفی شد؛ طراحی آشنا با چاشنی قابلیت‌های صوتی پیشرفته

این ویژگی که اهالی کوپرتینو آن را Hearing Aid می‌نامد، در اواخر امسال ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری رایگان برای ایرپاد پرو ۲ اپل فعال خواهد شد. ازنظر بسیاری از کاربران، این اقدام اپل نشان‌دهنده تلاش این شرکت برای گسترش قابلیت‌های سلامت‌محور دستگاه‌های خود است.

با اضافه‌شدن این ویژگی، ایرپاد پرو ۲ نه‌تنها به‌عنوان دستگاه پخش موسیقی و تماس‌های تلفنی، بلکه به‌عنوان ابزار پزشکی نیز استفاده می‌شود. این ویژگی می‌تواند بازار سمعک‌های سنتی را تحت‌تأثیر قرار دهد و به کاربران امکان دهد تا با هزینه‌ی کمتر، از تکنولوژی پیشرفته‌تری بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ