تعامل با قوه قضائیه در تشدید مبارزه با قاچاقچیان چوب مهم است

اقتصاد ایران: نوشهر - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر گفت: همکاری و تعامل با قوه قضاییه در تشدید مبارزه با قاچاقچیان چوب بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد خزایی پول در دیدار با دادستان ساری به بیان عملکرد اداره کل در جهت حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و اهمیت آن پرداخت و به نقش و جایگاه ارزشمند دستگاه قضائی در جهت حفاظت و تثبیت مالکیت منابع طبیعی در عرصه‌های منابع طبیعی و همچنین آمار پرونده‌های متشکله در جهت جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی اشاره کرد و گفت: با عنایت به گستردگی عرصه‌های طبیعی در غرب استان تداوم همکاری دستگاه قضائی در جهت حفاظت از انفال را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی به ویژه جنگل‌ها از ارکان و اولویت‌های اداره کل و ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌ها می‌باشد افزود: همکاری و تعامل با قوه قضائی در تشدید مبارزه با قاچاقچیان چوب بسیار مؤثر است و یادآور شد: با توجه به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در دستگاه قضائی با موضوع منابع طبیعی، هر چه هماهنگی و تعامل میان اداره منابع طبیعی و دستگاه قضا بیشتر شود، در کاهش جرم به منابع طبیعی مؤثر خواهد بود.

در این نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، نیز تعامل فی مابین در مجموعه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت بیش از گذشته همکاری لازم با منابع طبیعی در جهت جلوگیری از تصرف و تخریب منابع طبیعی و برخورد جدی با متصرفان و قاچاقچیان چوب صورت خواهد گرفت.

علی اکبر عالیشاه ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی منابع طبیعی در حفظ و حراست از طبیعت استان اظهار داشت: منابع طبیعی نیاز بدیهی انسان هاست و حفاظت منابع طبیعی استان در حراست از این موهبت الهی مسئولیتی حیاتی دارد.

این مقام قضائی به تعرضات به منابع طبیعی اشاره کرد و تصریح کرد: در این خصوص با هیچ شخص و نهادی تعارف نداشته باشید و دستگاه قضائی در هرجایی نیاز باشد با اقتدار کامل همکاری لازم را با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خواهد داشت.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان در ادامه اظهار کرد: ما میراث گذار آیندگان هستیم و منابع طبیعی صرفاً متعلق به ما نیست و باید این محبت خدادادی را حفظ نمائیم و به منابع طبیعی آسیب نرسانیم. مخصوصاً نقش جنگلبان بسیار باارزش و قابل تقدیر می‌باشد و اگر بتوانند در عرصه فرهنگی و بدون هیچ گونه درگیری و خشونت و در تعامل با نهادهای مردمی این کارها را گسترش دهند به موفقیت قابل چشمگیری دست پیدا می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ