ماجرای تصادف مرگبار دروازه‌بان سرشناس ایران

اقتصاد ایران: دروازه‌بان باتجربه نفت آبادان صحبت‌های تکان‌دهنده‌ای را درباره تصادفی مطرح کرد که برایش فصل گذشته پیش آمد.

ورزش سه: کوروش ملکی، دروازه‌بان فصل گذشته خیبر خرم‌آباد که با این تیم به لیگ برتر صعود کرد، حالا در عضویت نفت آبادان است و در هفته اول لیگ یک نیز برای این تیم به میدان رفت. او بعد از بازی امروز با سایپا حرف‌هایی را بر زبان آورد که قابل تأمل است.

ملکی درباره بازی با سایپا گفت: من با سه تیم سابقه صعود به لیگ برتر دارم . بازی‌های اول هیچ‌وقت چیزی را معلوم نمی‌کند. تیم ما ۸۰ درصد تغییر کرده و نسبت به شرایطی که داشتیم مساوی، نتیجه بدی نبود. وقت داریم، ما مهمان بودیم و در آینده شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

دروازه‌بان نفت درباره جداییاش از خیبر بعد از صعود به لیگ برتر تاکید کرد: نمی‌دانم چه بگویم ... من یک تصادفی برایم پیش آمد که منجر به فوت یک نفر شد. سه روز قبل از بازی با چادرملو این اتفاق افتاد اما با اینکه خرده شیشه داخل دستم بود، آنقدر این تیم برایم اهمیت داشت که بازی کردم. با تمام وجود هم بازی کردم. از خیلی چیزها به خاطر خیبر گذشتم، دو سه پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما به خاطر مردم خرم آباد گذشتم و به خیبر رفتم. چون رگ و ریشه‌ام به آنجا می‌خورد.

او افزود: اینکه سرمربی بگوید به خاطر تصادفی که پارسال کردی باید بروی، کم‌معرفتی و بی‌مهری است. انتظارم این بود یک تشکر خشک و خالی از من می‌شد. بالاخره سرمربی اول و آخر تصمیم می‌گیرد. من برای آن تیم از جان و دل مایه گذاشتم.

ملکی که در گذشته نیز با فراز کمالوند در تیم‌های مختلف کار کرده، گفت: آقایی که الان سرمربی من است، آقای فراز کمالوند تمام زندگی‌ام را مدیونش هستم. چون مرام و معرفت دارد. بگوید بیا با هم به لیگ دو هم برویم، من می‌روم. امسال هم دو_سه پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما به خاطر آقافراز به نفت آبادان آمدم. خوب است در فوتبال مرام و معرفت داشته باشیم.

دروازه‌بان نفت آبادان در پایان گفت: خودشان هم توانایی‌های مرا می‌شناسند. من برای همه احترام قائلم اما اگر به برخی افراد وصل بودم می‌توانستم جزو گلرهای مطرح لیگ برتر باشم.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ